شناسهٔ خبر: 141518 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آسیب شناسی عملکرد جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

جمعیت ایثارگران دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: بحث‌هایی درباره آسیب شناسی عملکرد جمعیت مطرح شده است که نتیجه را اعلام می‌کنیم.

به گزارش «نماینده»، جواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره آسیب‌شناسی عملکرد تشکل متبوعش، اظهار کرد: از چندی پیش بحث‌هایی درباره آسیب شناسی عملکرد جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی مطرح شده است، زمانی که به جمع بندی نهایی برسیم، نتیجه را اعلام می‌کنیم.

وی درباره همکاری جمعیت ایثارگران با جبهه مردمی انقلاب اسلامی، ادامه داد: لازمه اینکه بتوانیم مشکلات کشور را در صحنه‌های مختلف  حل کنیم، وحدت داشتن است و یکی از مکانیزم هایی که با آن می توانیم وحدت را عملی کنیم، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است.

نظرخواهی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از اقشار و احزاب در مورد تغییرات

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: جمنا در انتخابات ریاست جمهوری عملکرد بسیار خوبی داشت و بعد از انتخابات هم برنامه ریزی‌هایی انجام داده است و از احزاب و اقشار مختلف هم نظرخواهی‌ می‌کند.

عامری تاکید کرد: جبهه مردمی برنامه‌هایی در راستای جوانگرایی و اضافه شدن تعدادی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری  در شورای مرکزی خود دارد.

تنها راه نجات کشور استفاده از توان داخلی است

وی درباره عهدشکنی‌های آمریکا در برجام و ضروت تکیه بر توان داخلی، گفت: تنها راه نجات کشور استفاده از توان داخلی است که متاسفانه هنوز برخی روی اقتصاد مقاومتی خیلی حساب باز نمی‌کنند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نباید تفاوتی میان آمریکا و اروپا قائل شویم، تصریح کرد: سرمایه‌ خوبی حدود ۱۳۰۰ هزار میلیارد تومان در اختیار مردم است، اگر بتوانیم از راه پروژه‌های نفتی حدود ۱۰ ای ۱۵ درصد از این مبلغ را جذب کنیم، تحول بزرگی در کشور ایجاد می‌شود.

عامری با اشاره به اینکه ۷۰ درصد مشکلات داخلی به دلیل ضعف در مدیریت است، خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات فعلی کشور شناخت نداشتن از نیازهای صنایع است اگر مسئولان نیازهای صنایع را شناسایی کنند و با  مراکز دانشگاهی در میان بگذارند، دانشجویان می‌توانند نیازهای صنایع را تامین کنند.

نظر شما