شناسهٔ خبر: 141012 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

محمدهاشمی: ترامپ جیره‌خوار عربستان است

محمد هاشمی/1* عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خلیج فارس پیشینه تاریخی چند هزار ساله دارد و ترامپ هم برای خشنودی دو دولت عربی آن حرف‌ها را زد.

به گزارش «نماینده»، محمد هاشمی عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لفاظی‌های اخیر ترامپ علیه کشورمان، اظهار کرد: ترامپ در دوران رقابت‌های انتخاباتی و بعد از آن که وارد کاخ سفید شد، شخصیت خود را نشان داده بود.

وی ادامه داد: ترامپ پیشینه سیاسی ندارد بلکه پیشینه‌اش کاباره‌ای و قمار بازی است و شخصیت او مناسب جایگاه سیاسی همچون ریاست جمهوری نیست.
عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: لفاظی‌های ترامپ نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورها و خود آمریکا موجب ناخشنودی مردم و سیاسیون شده است و به گفته خود مقامات این کشور، ترامپ اعتبار آمریکا را خدشه دار می‌کند، بنابراین فردی با ویژگی‌های اخلاقی ترامپ ارزش پاسخ دادن ندارد.
هاشمی با بیان اینکه ترامپ ثبات شخصیتی ندارد و هر روز هم نظرش تغییر می‌کند، بیان کرد: رئیس‌جمهور جدید آمریکا چیزی در چنته ندارد و دیگران سیاست‌ها را به او القا می‌کنند و او هم طوطی وار تکرار می‌کند.
وی در مورد خلیج عربی خواندن خلیح همیشه فارس توسط ترامپ، بیان کرد: خلیج فارس پیشینه تاریخی چند هزار ساله دارد و ترامپ هم برای خشنودی  دو دولت عربی که  ثروت کشورشان را تقدیم او کردند، آن حرف‌ها را زد.
عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: واقعیت تاریخی خلیج‌فارس را کسی نمی‌تواند تغییر دهد، اسناد معتبر زیادی در مراکز علمی، دانشگاهی و کتابخانه‌های دنیا وجود دارند که قابل تغییر و انکار نیستند، ترامپ اجیر شده، جیره خوار و نوعی مزدور است.

نظر شما