شناسهٔ خبر: 140977 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

هجمه ترامپ به سپاه نتیجه شکست داعش در منطقه است

سالک/43 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ با هجمه به سپاه نشان داد که از پیروزی‌های جریان مقاومت و شکست تروریست‌ها در سوریه و عراق وحشت‌زده شده است.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: اظهارات ترامپ علیه سپاه، نشان‌دهنده موفقیت سپاه برای مقابله با توطئه‌های تروریستی آمریکا در منطقه است.

وی با بیان اینکه سپاه برای دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم مجاهدت‌های فراوانی کرده است، تأکید کرد: نیروهای سپاه برای دفاع از امنیت مردم ایران با تمام وجودشان در مقابل تروریست‌ها ایستادند و امروز تروریست‌هایی که می‌خواستند امنیت ملت ما را سلب کنند در سوریه و عراق با تلاش جریان مقاومت زمین‌گیر شدند و این مهم به‌برکت هوشیاری سپاه و تدابیر مقام معظم رهبری بوده است.

سالک، آمریکا را حامی اصلی داعش در منطقه دانست و افزود: اگر سپاه با تروریست‌های داعش مقابله  نمی‌کرد امروز داعشی‌ها با کمک آمریکا دورتادور منطقه ما را اشغال کرده بودند و زمینه برای ناامن کردن ایران نیز فراهم بود اما پاسداران انقلاب با کمک‌های مستشاری خود مانع موفقیت تروریست‌ها در سوریه و عراق شده و شکست سنگینی به تروریست‌ها وارد کردند و همان‌طور که فرمانده نیروی قدس گفت تا چند وقت دیگر کار تروریست‌ها در منطقه ما به پایان خواهد رسید.

نماینده مردم اصفهان ابراز کرد: ترامپ با هجمه به سپاه نشان داد که از پیروزی‌های جریان مقاومت و شکست تروریست‌ها در سوریه و عراق وحشت‌زده شده است و این مهم نشان می‌دهد که شکست کامل تروریست‌های داعشی در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

نظر شما