شناسهٔ خبر: 140662 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

رنجبرزاده مطرح کرد

از جریان فتنه و انحراف چیزی جز تخریب انتظار نمی‌رود/ هجمه به قوه قضاییه هجوم به اصول و پایه‌های نظام است

اکبر رنجبرزاده عضو هئیت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت:: انتظار هجمه جریان انحرافی و فتنه گران به رییس قوه قضاییه کاملا وجود دارد چراکه از فتنه و انحراف چیزی جز فتنه گری و تخریب انتظار نمی‌رود.

به گزارش «نماینده» اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد با اشاره به هجمه‌های اخیر علیه قوه قضائیه، گفت: آسیب زدن به سرمایه‌های نظام که رییس قوه قضاییه از جمله آنهاست، مقابله با نظام است.

وی تاکید کرد:این هجمه‌ها می‌تواند به نوعی هجوم به اصول و پایه‌های نظام تلقی شود و انتظار می‌رود برای حفاظت از آرمان‌های نظام روبه روی این جریان و هجمه‌ها ایستاد و اقدام قانونی انجام داد.

رنجبرزاده با اشاره به نقش عناصر فتنه و انحرافی در ایجاد هجمه‌ها علیه رییس قوه قضاییه تصریح کرد: قطعا باید ریشه‌های اینگونه هجمه‌ها را پیدا کرد لذا انتظار داریم تا قوه قضاییه و دستگاه‌های امنیتی به این مسئله ورود کنند تا اینکه بدانیم اینگونه مسائل با چه هدفی دنبال می‌شود، انتظار نمایندگان مجلس این است تا افراد و اشخاص انتشار دهنده اخبار مورد پیگرد قانونی قرار بگیرند.

عضو هییت رییسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر همه جامعه منتظرند تا خبر برخورد قوه قضاییه با جریاناتی که به دستگاه قضا هجمه داشته اند را بشنوند و امیدواریم دستگاه‌های دیگر هم به این مسیله ورود کرده و ریشه‌های این مسئله روشن شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه انتظار هجمه جریان انحرافی و فتنه گران به رییس قوه قضاییه کاملا وجود دارد، اظهار داشت: این درحالی است که انقلابیون باید کاملا هوشیار و بیدار باشند و در مقابله با جریانات انحرافی و هر فتنه گری بایستند و نهایتا انتظار می‌رود دستگاه‌های قانونی کشور با هر جریانی که باعث سست کردن پایه‌های نظام می‌شوند، برخورد کند.

نظر شما