شناسهٔ خبر: 140507 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان معوقات کارگران آذرآب و هپکو توسط بانک ملی

هپکو با تاکید رئیس جمهور مبنی بر رفع هر چه سریعتر مشکل دو شرکت آذرآب و هپکو و رسیدگی به وضعیت کارگران این دو شرکت، وزیر اقتصاد با دستوری ویژه به عاملیت بانک های ملی و تجارت اولین گام را در رفع این مشکل برداشت.

به گزارش «نماینده» محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران گفت : پیرو تاکید رییس جمهور و دستور ویژه دکتر کرباسیان وزیر اموراقتصادی و دارائی برای تامین منابع لازم به منظور رفع مشکلات کارگری  شرکتهای آذرآب و هپکو، بانک ملی ایران مبلغ دویست میلیارد ریال برای شرکت آذرآب و بانک تجارت مبلغ هفتاد میلیارد ریال برای شرکت هپکو روز پنجشنبه ششم مهرماه اختصاص و پرداخت گردید.
 
در همین خصوص، استاندار مرکزی نیز  اعلام کرد: با پیگیری هایی که تا ساعات پایانی روز پنجشنبه انجام شد، بخشی  از معوقات کارگران شرکتهای هپکو و آذرآب به حساب آنها واریز شد.
 
وی افزود: با هماهنگی و همکاری فراگیر  مدیران بانک‌ملی ایران با اعطای ۲۰ میلیارد تومان وام زمینه پرداخت ‌ معوقات کارگران آذرآب فراهم شد.
 
در این مسیر و با وجود زمان بسیار کم و پایان ساعت اداری و همچنین تعطیلی سیستم بانکی؛ همکاری خوبی برای اجرای این مصوبه از سوی بانک ملی ایران صورت گرفت که جادارد در این خصوص از دکتر کرباسیان وزیر محترم اموراقتصاد و دارایی، مدیران بانک ملی و تجارت و سایر مسولان و مدیران کشور و استان و همچنین از سعه صدر و همکاری مطلوب کارگران در مسیر اجرای مصوبات روز گذشته تشکر نمایم.

نظر شما