شناسهٔ خبر: 140128 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برگزاری کنگره جامعه اسلامی کارمندان در اواخر پاییز

کمال سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان بابیان اینکه در حال مقدمه‌چینی برای برگزاری کنگره در جهت بازسازی شورای مرکزی و ورود نفرات جدید هستیم، گفت: سعی می‌کنیم اواخر پاییز یا اوایل زمستان کنگره را برگزار کنیم.

به گزارش «نماینده»، سیدکمال‌الدین سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان بابیان اینکه جلسات شورای مرکزی‌ ما به‌طور مرتب برگزار می‌شود؛ اظهار داشت: در سال ۹۶ نیز کنگره برگزار خواهیم کرد والان در حال مقدمه‌چینی برای آن هستیم؛ چون هم به لحاظ قانون جدید احزاب و هم به این دلیل که چند سالی است که کنگره نداشتیم برخی از اعضای ما یا منفک شدند یا به رحمت خدا رفتند، لازم است برای بازسازی شورای مرکزی و ورود نفرات جدید کنگره داشته باشیم.  

وی بابیان اینکه زمان دقیق کنگره در آینده اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم اواخر پاییز یا اوایل زمستان این کنگره را برگزار کنیم.

سجادی بابیان اینکه جامعه اسلامی کارمندان یک تشکل صنفی، سیاسی سراسری است و تشکیلات دیگری به نام کارمندان در کشور وجود ندارد، گفت: این تشکیلات از سال ۷۱ آغاز به کارکرد و اکنون در بیش از ۲۰ استان دبیرکل دارد و در برخی استان‌ها بالای هزار نفر عضو رسمی این تشکیلات هستند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در پایان بابیان اینکه اکنون ۱۵ نفر عضو شورای مرکزی داریم، اظهار داشت: ۲ نفر از این افراد به رحمت خدا رفته‌اند و برخی هم نیز وارد بخش خصوصی شده‌اند که باید در کنگره در مورد ترمیم شورای مرکزی نیز تصمیم‌گیری انجام شود.

نظر شما