شناسهٔ خبر: 140103 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق

سیاسی‌کاری در شورای شهر تهران کلید خورد+عکس

شورای شهر در حالی که وظیفه سنگینی بر دوش اعضای شورای شهر تهران است برخی از این افراد به جای اشتغال و فعالیت در حوزه اصلی خود به سیاسی کاری مشغول هستند.

به گزارش «نماینده»، شورای شهر اول که شورایی تماما اصلاح‌طلب بود با سیاسی کاری و جنگ درون جناحی میان مشارکتی‌ها و کارگزارانی‌ها با چاشنی فساد مالی منحل شد. در حال حاضر نیز شورای شهر پنجم تهران نیز با نیروهای اصلاح‌طلب شکل گرفته است و در بدو امر سیاسی کاری در میان اعضای این شورا مشهود است.

در حالی که وظیفه سنگینی بر دوش اعضای شورای شهر تهران است برخی از این افراد به جای اشتغال و فعالیت در حوزه اصلی خود به سیاسی کاری مشغول هستند.

 در این حیطه حجت نظری یکی از اعضای شورای شهر با استفاده از همین جایگاهی که کسب کرده با خطاب قرار دادن سیدعلیرضا آوایی، وزیر دادگستری توئیتی را در مورد دو تن از محکومان امنیتی منتشر کرده و از وزیر خواسته است که به وضعیت این دو نفر رسیدگی شود.

این درحالی است که پیگیری مسائل مربوط به محکومان امنیتی هیچ ارتباطی به اعضای شورای شهر تهران ندارد و شورای شهر تهران نیز از لحاظ ماهوی و وظیفه تعریف شده هیچ ارتباط و جایگاهی برای مطرح کردن چنین درخواستی ندارد.

نظر شما