شناسهٔ خبر: 139906 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رنجبرزاده:

آرای مخدوش هم بیطرف را وزیر نمی کرد/ تشکیک ها نابجا است/نمایندگان اصلاح طلب برای شمارش آراء حضور داشتند

رنجبرزاده/2 عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امکان حضور بیطرف در کابینه دوازدهم پس از بازشماری آرا نمایندگان دور از واقعیت است.

به گزارش «نماینده» اکبر رنجبرزاده در خصوص اظهاراتی مبنی براینکه پس از بازشماری آراء نمایندگان مجلس امکان حضور "بیطرف" در کابینه دوازدهم وجود دارد، اظهار داشت: طرح این موضوع دور از واقعیت است، اگر فرض را بر این بگذاریم که ۶ مورد رای مخدوش شده را هم موافق آقای بیطرف تلقی کنیم ؛بازهم تعداد آرای آقای بیطرف به ۱۳۹ رای می رسد.
 وی با بیان اینکه آقای صادقی نیز می‌دانند که چنین موضوعی ممکن نیست، افزود:آقایان "فتحی" و "نجفی" از نمایندگان اصلاح‌طلب برای شمارش آراء حضور داشتند و این دو نفر که شاهد،ناظر،حاضر،صادق و عادل هستند، گفتند که آقای "بیطرف" تحت هیچ عنوان رای نیاورده است.
عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این دو نماینده بیان کردند که حتی اگر آراء مخدوش را نیز صحیح تلقی کنیم باز هم آقای بیطرف رای ندارد.
رنجبرزاده با بیان اینکه بهتر است ما به عنوان نماینده مردم به گونه‌ای صحبت کنیم که در جامعه ابهام ایجاد نکند و از نظر اخلاقی نیز وظیفه ما این است، تاکید کرد: به والله اگر من احساس می‌کردم که آراء صحیح آقای بیطرف مخدوش شده اعلام شده، حتما این موضوع را اعلام می‌کردم.
عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: همکاران در موضوعی که واضح و روشن است تشکیک ایجاد نکنند.
 

نظر شما