شناسهٔ خبر: 139471 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

تیم اقتصادی دولت دوازدهم از افراد متخصص استفاده کند

«سیدحسن حسینی» نماینده شاهرود در حاشیه بازدید از تحریریه «نماینده» عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که انتظار می‌رود تیم اقتصادی دولت دوازدهم با داشتن هماهنگی راهبرد مشترک دولت را به پیش ببرد.

به گزارش «نماینده»، سیدحسن حسینی شاهرودی در ارزیابی از وزرای پیشنهادی اقتصادی دولت دوازدهم گفت: وزرای پیشنهادی اقتصادی دولت دوازدهم هرکدام به تنهایی افرادی قوی، مجرب و با تجربه هستند که انتظار می‌رود آنها بتوانند با داشتن هماهنگی‌های لازم راهبرد مشترکی را در پیش گیرند.

وی یادآور شد: تیم اقتصادی دولت یازدهم از افراد توانمند و قوی تشکیل شده بود که به دلیل فقدان هماهنگی و انسجام و نداشتن خط مشی و استراتژی واحد نتوانستند به توفیقات زیادی دست پیدا کنند. انتظار می‌رود تیم اقتصادی دولت دوازدهم از این تجربه استفاده کرده و با هماهنگی، امور اقتصادی کشور را به پیش ببرند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه وزرای پیشنهادی اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت را افرادی متخصص و اهل فن دانست و گفت که انتظار می‌رود این افراد در صورت اخذ رای اعتماد در مجلس از افراد متخصص در وزارتخانه خود استفاده کنند. چون این رویکرد منجر به تشکیل تیمی قوی در دولت برای اجرای راهبردهای اقتصادی می‌شود.

حسینی شاهرودی در پایان تاکید کرد که تیم اقتصادی دولت باید با تفکری واحد وعده‌های رئیس‌جمهور در تحقق مطالبات مردم را اجرایی کند.

نظر شما