شناسهٔ خبر: 139169 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

مشکلات موسسات مالی پیرو مذاکراتی که بین قوه قضائیه و بانک مرکزی انجام شد قابل حل خواهد بود

نعمتی43 سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: معتقدم پرونده موسسات مالی و اعتباری ، پرونده بانک مرکزی است. اما ایراداتی وجود داشت که باید قوه قضائیه بر اساس اصل ۱۴۱ قانون تجارت به این موضوع ورود پیدا می‌کرد که فکر می‌کنم پیرامون مذاکراتی که بین قوه قضائیه و بانک مرکزی انجام شد آن مشکلات قابل حل خواهد بود.

به گزارش «نماینده» بهروز نعمتی نماینده مردم تهران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جلسات برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس با تیم اقتصادی دولت درباره حل مشکلات مؤسسات مالی واعتباری همچنان ادامه خواهد داشت و یا خیر؟ گفت: تا زمانی که مشکلات مؤسسه کاسپین حل نشود جلسات هیئت رئیسه با وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی ادامه خواهد داشت چرا که ما با هیچ کس در این زمینه تعارف نداریم.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در ارزیابی خود از روند رفع مشکلات سپرده گذاران مؤسسات مالی واعتباری اظهار داشت: به نظر بنده بخشی از مشکلات پیرامون مسئله مؤسسات مالی واعتباری حل و فصل شده و بخش دیگری را بانک مرکزی بر عهده دارد که باید آن را حل و فصل کند.

نعمتی گفت: معتقدم این پرونده، پرونده بانک مرکزی است اما ایراداتی وجود داشت که باید قوه قضائیه بر اساس اصل ۱۴۱ قانون تجارت به این موضوع ورود پیدا می‌کرد که فکر می‌کنم پیرامون مذاکراتی که بین قوه قضائیه و بانک مرکزی انجام شد آن مشکلات قابل حل خواهد بود.

نظر شما