شناسهٔ خبر: 138944 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تشریح آخرین اقدامات در کمیته تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا

موسوی لارگانی نایب رئیس هیأت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز توضیحاتی درباره اقدامات انجام شده این هیئت ارائه داد.

به گزارش «نماینده» سید ناصر موسوی‌لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی؛ با اشاره به اینکه تاکنون هیئت تحقیق و تفحص از ستاد قاچاق کالا و ارز سه جلسه برگزار کرده است، گفت: در آخرین جلسه مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مدارکی را که از آنان مطالبه کرده بودیم به اعضای هیئت تحقیق و تفحص تحویل دادند.

وی با بیان اینکه قرار بر این است که مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز همکاری‌های لازم را با اعضای هیئت تحقیق و تفحص داشته باشد، ادامه داد: قرار است ستاد قاچاق کالا و ارز اسناد و مدارک لازم را در اختیار هیئت تحقیق و تفحص قرار دهد و از سوی دیگر محلی را برای استقرار تحقیق و تفحص کنندگان در نظر بگیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه هیئت تحقیق و تفحص از ستاد قاچاق کالا و ارز طبق قانون باید ظرف شش ماه گزارش خود را به صحن علنی ارائه دهند، تصریح کرد: طبق قانون این فرصت شش ماهه قابل تمدید است، اما با توجه به اینکه مسئله قاچاق کالا و ارز مشکل بزرگی است و باید زودتر ابعاد آن شناسایی شود، تلاش می‌کنیم تا ظرف شش ماه گزارش خود را به صحن علنی تقدیم کنیم.

نظر شما