شناسهٔ خبر: 138901 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مجلس و مجموعه نظام اقدام متناسب با اعمال تحریم‌های آمریکا نشان دهند

تابش عضو هیات رئیسه فراکسیون امید گفت: نسبت به اقدام اخیر آمریکا عکس العمل متقابل از طرف مجلس و مجموعه نظام نشان خواهیم داد.

به گزارش «نماینده» محمدرضا تابش عضو هیات رئیسه فراکسیون امید، در واکنش به تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران از سوی کنگره آمریکا، گفت: اقدام اخیر آمریکا را خصمانه تلقی کرده و مسلما نسبت به آن عکس العمل موثر متقابل از طرف مجلس و مجموعه نظام نشان خواهیم داد.
هیات نظارت نقض برجام را بررسی کند

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در مقام توجیه گفته اند که تحریم‌های اخیر تجمیع تحریم‌های غیر هسته‌ای گذشته است، افزود: از هیات نظارت بر اجرای برجام خواستار رسیدگی به موضوع و اعلام نتیجه هستیم تا مشخص شود آیا برجام نقص شده است یا خیر؟

نماینده مردم اردکان در ادامه تاکید کرد: موضع گیری‌های ما باید در این مورد تخصصی بوده و از شتاب‌زدگی و دادن بهانه به بدخواهان و دشمنان و تهیه خوراک تبلیغاتی برای آنها پرهیز شود.

تابش اظهار داشت: به مدد هدایت‌های کارساز مقام معظم رهبری، دیپلماسی فعال دولت، مساعی نیروهای مسلح و همچنین همراهی و حمایت‌های ایثارگرانه مردم، قدرت تدافعی و بازدارندگی ما بسیار بالاست و متناسب با تصمیم‌گیری آمریکایی‌ها از آن استفاده می‌شود.
آمریکا نگران استفاده ایران از فضای بعد از برجام است

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس با تاکید براینکه تحریم‌ها به دنبال ایجاد فضای مناسب برای اعمال فشار بیشتر به ایران جهت محدود کردن همکاری‌های بین المللی با ما است، گفت: این تحریم‌ها انفعالی و در بستر موفقیت برجام و عصبانیت آمریکا در برد دیپلماسی ایران صورت گرفته است.

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه ایران در اجرای برجام موفق بوده و تهدیدها متوجه مسائل هسته‌ای نیست، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها نگران استفاده جمهوری اسلامی ایران از فضای بعد از برجام است لذا می‌خواهند این فضا را محدود کنند.

نظر شما