شناسهٔ خبر: 138483 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

آخرین وضعیت سپرده‌گذاران؛ ارگان‌های دولتی هم در این مؤسسات مالی سپرده گذاری کرده‌اند!

علی وقف چی/2 نماینده مردم زنجان گفت: یکی از مؤسسات حسابرسی مورد تأیید بانک مرکزی اخیرا در گزارشی آورده است که خود ارگان‌های دولتی هم در این مؤسسات مالی سپرده‌گذاری کرده‌اند که این جای تعجب دارد که چرا در پی این موضوع تنها به مردم درباره سپرده‌گذاری در این موسسات، انتقاد می‌کنند.

به گزارش «نماینده» علی وقفچی نماینده مردم زنجان با اشاره به جلسات نمایندگان با تیم اقتصادی دولت در پی سوال از رئیس جمهور گفت: با توجه به اینکه آقای دکتر سیف در سه مرتبه درباه وضعیت سپرده‌گذاران مؤسسات مالی تعهد کتبی داده‌اند ، اما متأسفانه مشاهده می‌کنیم که این تعهدات تاکنون و تا پایان هفته گذشته عملیاتی نشده است.


وی افزود: همچنین آقای سیف در پایان هفته گذشته تعهد داده بودند که منابعی را در حساب موسسات مالی واریز خواهند کرد که مبلغی بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان می‌شد اما ما وقتی همزمان با صحبت‌های وی این موضوع را پیگیری کردیم ملاحظه کردیم که این مسئله هم عملیاتی نشده است.


وی با بیان اینکه نباید سرمایه اعتماد مردم به بانک‌های کشور از بین برود، اظهار داشت: این درحالی است که یکی از مؤسسات حسابرسی مورد تأیید بانک مرکزی اخیرا در گزارشی آورده که خود ارگان‌های دولتی هم در این مؤسسات مالی سپرده گذاری کرده‌اند که این جای تعجب دارد که چرا در پی این موضوع تنها به مردم درباره سپرده گذاری در این موسسات، انتقاد می کنند.

نظر شما