شناسهٔ خبر: 138476 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

شوی تبلیغاتی "خانم معاون" برای ورود به کابینه دوازدهم

رضوان حکیم زاده بی شک آموزش و پرورش نهاد حساس و سرنوشت سازی است و باید منتظر ماند و دید که در نهایت رئیس جمهور چه کسی را برای وزارت آن معرفی خواهد کرد.

به گزارش «نماینده»، چندهفته‌ای است که بحث ورود زنان به کابینه دوازدهم با نام چند چهره شاخص، چون شهیندخت مولاوردی، الهام امین زاده، اشرف بروجردی، زهرا احمدی پور، فاطمه سعیدی و معصومه ابتکار همراه شده است.

هرچند تا کنون هیچ کدام از آن‌ها ورود اسمشان به فهرست وزرای پیشنهادی دولت را تایید نکرده اند، اما طی روزهای گذشته برخی رسانه‌ها حضور مولاوردی معاون امور زنان فعلی رییس جمهور در وزارت آموزش و پرورش را قطعی دانسته اند و عملکرد وی را در معاونت زنان، موفق ارزیابی کرده اند.

در این میان در برخی گمانه زنی‌ها برای وزارت آموزش و پرورش نام "رضوان حکیم زاده" (معاون فعلی آموزش ابتدایی) برای این وزارتخانه به چشم می‌خورد. هرچند برخی معتقدند او حالا برای تصدی پست وزارت علوم خیز برداشته است.
 
** رضوان حکیم زاده کیست؟

وی دانش آموخته دوره کارشناسی علوم تربیتی از دانشگاه الزهرا، دوره کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی از دانشگاه علامه طباطبایی و دوره دکترای برنامه ریزی درسی از دانشگاه تربیت معلم تهران است

در کارنامه اجرایی وی تدریس در دوره ابتدایی و راهنمایی، عضویت در هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه تهران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران و معاون تحصیلات تکمیلی و آموزشی کمیسیون علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران دیده می‌شود.

وی که چندماه پس از رفتن محمد دیمه ور از معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و خالی ماندن این پست، از سوی دانش آشتیانی در دی ماه ۹۵ به سرپرستی این معاونت منصوب شد تا کنون اقدام قابل توجه و ماندگاری انجام نداده و به نظر می‌رسد بیشتر در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌ها شرکت کرده است و اگر اخبار آموزش و پرورش را دنبال کنید در می‌یابید که حجم حضور وی در رسانه‌ها در دوماه اخیر چندبرابر شده است.

حکیم زاده که پیش از این ناشناخته بود و سمت اجرایی قابل قبولی برای تصدی پست وزارت، در کارنامه اش دیده نمی‌شود در گفت: وگویی با سخن معلم خود را شایسته تصدی پست وزارت دانسته است و گفته هیچ کس به اندازه او به آموزش و پرورش نزدیک نیست!

بی شک آموزش و پرورش نهاد حساس و سرنوشت سازی است و باید منتظر ماند و دید که در نهایت رئیس جمهور چه کسی را برای وزارت آن معرفی خواهد کرد.
منبع:سدنا نیوز

نظر شما