شناسهٔ خبر: 138202 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

جلودارزاده:

فرهنگ تشریفات در دولت دوازدهم تبدیل به فرهنگ جهادی شود

جلودارزاده.jpg عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر لزوم ساده زیستی وزرای دولت دوازدهم از رئیس جمهور خواست که مسئله فاخر بودن و تشریفات در دولت را تبدیل به فرهنگ جهادی کند.

به گزارش «نماینده» سهیلا جلودارزاده در خصوص انتخاب وزرا گفت: انتخاب وزرا از اختیارات کامل رئیس جمهور است، اما هر انسانی می تواند با مشورت، کیفیت یک فرآیند را بالا ببرد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بنده به عنوان یک کارمند قبلی دولت و یک نماینده مجلس معتقدم آقای روحانی باید وزرای با کفایت، بااخلاق و آشنا به امور تخصصی انتخاب کند.

وی با تاکید بر لزوم جوانگرایی در کابینه آینده اظهار داشت: تجربه افرادی که تجربه یک دوره سازندگی در کشور را داشتند نیز در این روند می تواند مفید باشد.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: خواهش می کنم رئیس جمهور تلاش کند مسئله فاخر بودن و تشریفات در دولت را تبدیل به فرهنگ جهادی کند.

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: اگر وزرا به عنوان جهاد به وظیفه خود نگاه کنند و در عمل دارای روحیه جهادی باشند، مشکلات کشور حل خواهد شد.

جلودارزاده افزود: در شرایطی قرار داریم که با دشمنانی روبرو هستیم که اگر احساس کنند ما ضعف داریم، ما را در تنگنا قرار می دهند و از سوی دیگر مردم ما در طول ۳۵ سال گذشته سختی های زیادی را تحمل کردند و اگر احساس کنند وزیری واقعا عاشقانه و خالصانه کار می کند، همکاری زیادی با دولت خواهند کرد. مردم ما مردم فهیمی هستند که دارای شعور بالای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بالایی هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکیدکرد: اگر وزرای جهادی به دور از تشریفات انتخاب شوند، اعتماد مردم به دولت افزایش می یابد و موجب می شود مردم نیز جهادی عمل کنند.

وی تاکید کرد: ساده زیستی، علاقه مندی به نظام و از خودگذشتگی باید از ویژگی های مهم وزرای آینده باشد، در کنار آن تخصص بسیار مهم است. دیگر آزمون و خطا کافی است. دانشگاه های کشور ما متخصصان زیادی تربیت کرده اند و دانشمندان ما مراکز پژوهشی دنیا را رونق بخشیده اند. باید کشور از این افراد استفاده کند.

نظر شما