شناسهٔ خبر: 137750 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

محکومیت شدیدحمله به مسجدالحرام

قاسمی سخنگوی وزارت خارجه ضمن اعلام اینکه ایران تروریسم را به هر شکل و در هر کجا و با هر انگیزه‌ای محکوم می کند، تاکید کرد: ایران آماده است تا در مقابله با تروریسم همچون گذشته به کشورها کمک کند.

به گزارش «نماینده»، بهرام قاسمی سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه طرح ناکام حمله تروریستی به بیت الله‌الحرام را به شدت محکوم کرد.
 
قاسمی اظهار داشت: طرح ناکام حمله تعدادی از تروریست‌های جنایتکار برای حمله به بیت‌الله‌الحرام که با شکست روبرو شد بار دیگر نشان داد تروریسم لجام‌گسیخته و رو به تزاید کنونی که تمامی جهان، منطقه و بخصوص مسلمانان و کشورهای اسلامی را هدف قرار داده است دین، مذهب، جغرافیا، نژاد و ملیت نمی‌شناسد و برای رسیدن به اهداف شوم خود حتی مقدس‌ترین مکان مسلمانان جهان را می‌تواند نشانه رود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ضمن هشدار به تمامی دولت‌ها و بخصوص کشورهای منطقه در خصوص این پدیده شوم و نفرت انگیز، تمامی ملت‌های منطقه را به هشیاری و تلاش بی‌وقفه برای مبارزه با این سمبل و مظهر کینه، نفرت، خشونت و جنایت فرا می‌خواند.

سخنگوی وزارت امور خارجه هم چنین بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران تروریسم را به هر شکل و در هر کجا و با هر انگیزه‌ای محکوم کرده و آمادگی خود را هم چون گذشته و همیشه برای کمک و همیاری به سایر کشورها در مقابله و بر خورد با این جنایتکاران و سوداگران مرگ و نفرت پراکنان جاهل اعلام می‌دارد.

نظر شما