شناسهٔ خبر: 137722 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آیت‌الله جنتی: قدرت حضور مردم در صحنه از هر موشکی بیشتر است

آیت الله جنتی2 رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران از تهدیدات آمریکا و اسرائیل هراسی ندارند و باید بدانیم قدرت حضور مردم درهمه صحنه‌های انقلاب اسلامی از قدرت هر موشکی بیشتر بوده و باید قدر این وحدت را بدانیم.

به گزارش «نماینده»، آیت‌الله احمد جنتی با اشاره به  حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم اظهار داشت: نظام و دولت باید قدردان این مردم همیشه درصحنه باشند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری قدرت حضور مردم را مؤثرتر از موشک‌ها دانست و افزود: مردم ایران از تهدیدات آمریکا و اسرائیل هراسی ندارند و باید بدانیم قدرت حضور مردم درهمه صحنه‌های انقلاب اسلامی از قدرت هر موشکی بیشتر بوده و باید قدر این وحدت را بدانیم.

وی موفقیت سپاه را در گرفتن انتقام شهدای اقدامات اخیر تروریسم‌ها در تهران را یادآوری و تصریح کرد: موشک‌ها اول در قلب آمریکا و اسرائیل فرود آمده و بعد به پیشانی داعش برخورد کرده و انتقام مظلومیت مردم ایران را گرفت.

آیت‌الله جنتی با تأکید بر به پایان رسیدن عمر رژیم صهیونیسم و ظلم به مردم فلسطین خاطرنشان کرد: پیام این راهپیمایی بر اساس گفته مقام معظم رهبری، پایان عمر این رژیم در کمتر از ۲۵ سال است و ما جشن ظهور امام زمان(عج) و منجی عالم بشریت را در قدس برگزار خواهیم کرد.

نظر شما