شناسهٔ خبر: 137713 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مردم امروز نشان می‌دهند ایران از ارزش‌هایش دست‌بردار نیست

سیدمحمد حسینی 4 دبیرکل کانون دانشگاهیان اسلامی گفت: مردم امروز با حضور خود آمده‌اند تا نشان دهند جمهوری اسلامی از ارزش‌هایش دست بردار نخواهد بود و ما تا نابودی کامل اسرائیل سنگر مبارزه را رها نخواهیم کرد.

به گزارش «نماینده»، سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس، گفت: امروز به همراه ملت مسلمان جهان آمده ایم تا روز قدس را به روز فریاد علیه بیداد و ستم صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و غربی آنها تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: ۷۰ سال است که صهیونیست‌ها به نقض حقوق بشر در منطقه مبادرت می‌ورزند و مدعیان دموکراسی و حقوق بشر به سرکردگی آمریکای جهانخوار نظاره‌گر این همه ظلم، ددمنشی و قساوت قلب هستند.

وزیر اسبق ارشاد تصریح کرد: حضور یکپارچه مردم انقلابی ایران و مسلمان جهان در سراسر  دنیا در راهپیمای امروز بار دیگر مسئله فلسطین در صدر مسائل جهان اسلام قرار می‌دهد و افکار عمومی دنیا و رسانه‌ها را متوجه این وحشی‌گری تاریخی خواهد کرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران ادامه داد: غربی‌ها که منتظر هستند یک جاسوس در ایران دستگیر شود تا این موضوع را در بوق و کرنا کنند و بگویند در ایران آزادی نیست، امروز چه پاسخی در برابر قتل و غارت و کودک کشی و راندن افراد از سرزمین آبا و اجدادی خود دارند؟

حسینی با بیان اینکه حضور مردم ایران در دفاع از مظلوم و خروش علیه ظلم و ظالم یکبار دیگر به دنیا ثابت می‌کند که جمهوری اسلامی از اصول و ارزش‌هایش دست‌بردار نیست، افزود: تکفیری‌ها با حمایت آل‌سعود دیکتاتور و اعوانش و نیز حمایت صهیونیست‌ها، غربی‌ها منطقه را به آشوب  کشیده‌اند تا رژیم اشغال‌گر به حیات پلید خودش ادامه دهد.

وی افزود: ایران مقاوم همواره از جبهه مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و بحرین حمایت می‌کند و پاسخ مزدوران و استکبار را در اقدامات تروریستی تهران با موشک‌های میان‌برد نقطه‌زن می‌دهد در گوش حامیان غربی،   ابری داعش به صدا درآید و آنان را از تعدی به خطه ایران نادم و پشیمان سازد.

وی ادامه داد: امروز در روز قدس یکبار دیگر سخن امام راحلمان را تکرار می‌کنیم که فرمود تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم. کاری به عهد و پیمان خود با امام شهیدان و رهبری فرزانه انقلاب استوار هستیم تا دشمن را از زیاده‌خواهی و تهدید وادار به عقب‌نشینی نکنیم و روز به روز شاهد پیروزی‌های رزمندگان مقاومت در منطقه باشیم و تا نابودی اسرائیل جنایتکار سنگر مبارزه را رها نخواهیم کرد.

نظر شما