شناسهٔ خبر: 137681 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حجت الاسلام رئیسی:

حمایت ازفلسطین یکی از اصول انقلاب است/تغییر موضع نخواهیم داد

رئیسی تولیت آستان قدس رضوی گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف یکی از اصول مکتب انقلاب اسلامی است که هرگز تغییر نخواهد کرد.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بامداد پنجشنبه در سخنرانی پیش از اقامه نماز صبح در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: در سیره امیرالمومنین حضرت علی(ع)، دشمن ستیزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا کسانی که از سیره ایشان پیروی می کنند، این مسئله باید یکی از اصول زندگی آن ها باشد.  

وی افزود: یکی از ویژگی های ماه مبارک رمضان دگرخواهی است و به همین دلیل امام راحل جمعه آخر ماه رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند تا ملت های اسلامی در این روز به یاد مردم مظلوم فلسطین باشند.  

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: به دلیل تجاوز صهیونیست ها، بیش از ۷۰ سال است که حق مسلم مردم فلسطین ضایع شده است اما مدعیان حقوق بشر به جای دفاع از حقوق این مردم مظلوم، از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.  

وی گفت: ملت های مسمانان در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، ضمن اعلام برائت از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی، از ملت مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد.  

رئیسی با بیان اینکه آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین یکی از اصول مکتب انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: دشمنان بارها تلاش کرده اند که با ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری، مسئله اصلی انقلاب را عوض کنند اما همواره در این راه شکست خورده و به هدف شوم خود نرسیده اند.  

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امسال در شرایطی روز قدس را برگزار خواهیم کرد که به برکت نیروهای مقتدر جبهه مقاومت اسلامی، گروه های تکفیری رو به نابودی هستند.  

وی افزود: انشاالله به برکت اصل دشمن ستیزی در مکتب انقلاب اسلامی، حضور مردم در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دشمن شکن و مایه نا امیدی دنیای استکبار خواهد بود.

نظر شما