شناسهٔ خبر: 137669 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

«روز قدس» نماد اقتدار و وحدت امت اسلامی در برابر ظالمان و جنایتکاران است

ولایتی رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی اعلام کرد روز قدس نماد باشکوه و بی‌نظیر اقتدار و وحدت امت اسلامی در برابر ظالمان و جنایتکاران و به ویژه رژیم کودک‌کُش و جنایتکار صیونیستی است.

به گزارش «نماینده»، علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی به مناسبت روز قدس، از عموم مسلمانان و ملت بزرگ ایران برای حضور در مراسم پرشکوه قدس دعوت به عمل آورد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز قدس نماد باشکوه و بی‌نظیر اقتدار و وحدت امت اسلامی در برابر ظالمان و جنایتکاران و به ویژه رژیم کودک‌کُش و جنایتکار صیونیستی است که همواره بر علیه همه جهان اسلام و ملت مظلوم فلسطین توطئه و دشمنی می‌کنند و این ابتکار رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره) در جمعه آخر ماه مبارک رمضان است که ندای مظلومان را همواره در طول تاریخ ماندگار و همچون خاری بر چشم دشمنان امت اسلامی باقی خواهد ماند.

رژیم صهیونیستی با حمایت اربابان خود همچون آمریکا، برخی دول غربی و کشورهای مرتجع منطقه و با طراحی نقشه‌های شوم برای تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی تلاش کردند تا مقابله، جنگ و مبارزه اسلامی- صهیونیستی را به جنگ اسلامی – اسلامی مبدل نماید و با تأسیس و حمایت از گروه‌های افراطی، تفریطی و تروریستی علیه امت اسلامی جنایت نمایند و حاشیه امنی را نیز برای این رژیم جعلی فراهم نمایند اما روز قدس نشان خواهد داد که امت اسلامی در حمایت از قبله اول مسلمین و مردم مظلوم فلسطین تا محو این غده سرطانی استقامت خواهد نمود.

این روز بزرگ مزین به نام قدس، مظهر ظلم‌ستیزی و وحدت امت اسلامی است که بی‌تردید ذره‌ای از مقاومت و ایستادگی در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس عقب‌نشینی نخواهند کرد، به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این ظلم و جنایت باقی نخواهد ماند و مقاومت پیروز خواهد شد.

امسال و همچون گذشته ملت شریف ایران با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس، روحیه استکبارستیزی، مقاومت، ایستادگی و وحدت امت اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت و ضمن دعوت از همه امت شریف و بزرگوار ایران اسلامی برای حضور در این صحنه مهم و تأثیرگذار، بی‌تردید شاهد آزادی قدس شریف از چنگال رژیم اشغالگر صهیونیستی و از میان رفتن بساط ظلم و جنایت گروه‌های تروریستی، افراطی و تکفیری و حامیان آنان در کشورهای اسلامی خواهیم بود. ان‌شاءالله

علی‌اکبر ولایتی

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام

نظر شما