شناسهٔ خبر: 137627 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

همایش فصلی خانه احزاب با حضور روحانی یا جهانگیری برگزار می شود

روحانی و جهانگیری رئیس خانه احزاب ایران از برگزاری همایش فصلی خانه احزاب در نیمه تیرماه با حضور رئیس‌جمهور یا معاون اول خبر داد.

به گزارش «نماینده»، قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران با اشاره به چهلمین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران، اظهار داشت: این جلسه عصر روز گذشته (دوشنبه ۲۹ خرداد) در دفتر مرکزی خانه احزاب برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه ضمن تمجید از حرکت سپاه پاسداران در رابطه با پاسخ دندان‌شکن حمله موشکی به داعش، اعضای شورای مرکزی خانه بر اقتدار سپاه تاکید کردند.

رئیس خانه احزاب ایران ادامه داد:‌ در ادامه این جلسه گزارشی از فعالیت خانه احزاب ایران و فعالیت احزاب در ایام انتخابات  ارائه و اعضاء نیز سخنانی را در رابطه با چگونگی تعامل با دولت جدید و همچنین تعیین نمایندگان احزاب سراسری و استانی برای شرکت در جلسات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ارائه کردند.

حشمتیان به همایش فصلی خانه احزاب اشاره کرد و گفت: همچنین در این جلسه در مورد برگزاری همایش فصلی خانه احزاب که قرار است در نیمه‌ تیرماه سال جاری برگزار شود، مصوب شد اگر رئیس‌جمهور در این همایش به هر دلیلی نتوانست شرکت و سخنرانی کند از آقایان جهانگیری معاون اول و یا محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور برای سخنرانی در این همایش دعوت شود.

نظر شما