شناسهٔ خبر: 137618 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

سیلی سپاه به داعشی‌ها هشدار جدی بود

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اقدام اخیر سپاه پاسداران و حمله موشکی به مقر داعشی‌ها گفت: این اقدام هشداری برای داعشی‌ها، تکفیری‌ها و همپیمانانشان بود.

به گزارش «نماینده»، مهدی چمران در آغاز سیصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اقدام اخیر سپاه پاسداران اظهار کرد: ضمن حمایت از این اقدام نیروهای نظامی، امیدواریم روزی فرا برسد که مسلمانان از شرّ داعشی‌ها و گروه‌های تکفیری نجات یابند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روزهای گذشته ادامه داد: ایشان در بیانات اخیر خود به مردم برای مقابله با دشمنان و استمرار پیروزی‌ها، امید و بشارت داده‌اند و دشمنان را تحقیر و کوچک شمردند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: همچنین مقام معظم رهبری در روزهای گذشته با بیان جمله «سیلی بر دشمن نشان دادند که جمهوری اسلامی ایران و رزمندگان سپاه و نیروهای مقاومت در مقابل هر تهدید، پاسخی را خواهند داد».

چمران تصریح کرد: حمله موشکی ایران به مقر داعش از فاصله حدود ۶۰۰ کیلومتر نشان داد که ایران توانایی حفاظت و حراست از جمهوری اسلامی را حتی خارج از سرزمین خود دارد و این هشدار جدی به نیروهای داعشی و تکفیری و همپیمانانشان بود که امیدواریم آنها به هوش بیایند.

وی اظهار داشت: ضمن تقدیر مجدد از سپاه و رزمندگان، یاد شهید طهرانی‌مقدم دانشمند عزیز و متخصص در حوزه موشکی را گرامی می‌داریم که وی در این زمینه تلاش بسیاری را کرده است و در این مسیر نیز به شهادت رسید.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه به ۳۱ خرداد سالروز شهید دکتر مصطفی چمران اشاره کرد و گفت: یاد این شهید بزرگوار را گرامی می‌داریم و این در حالی است که فعالیت موشکی ایران در سال‌های ۵۹ آغاز شد.

چمران در پایان با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: انشاءالله در روز جهانی قدس، همه روزه‌داران با حضور در راهپیمایی این روز نشان خواهند داد که در مقابل اسرائیل و سایر کشورهای استبدادی همچنان با صلابت ایستاده‌اند.

نظر شما