شناسهٔ خبر: 136919 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تابش در نطق میان دستور:

کار دولت تازه آغاز شده تا به مطالبات مردم با جدیت و صراحت پاسخ‌ گویند

تابش نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: کار مجلس، دولت و نظام تازه آغاز شده تا به مسائل، انتظارات و مطالبات مردم با جدیت و صراحت پاسخ‌ گویند.

به گزارش «نماینده» محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۷ خرداد) در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس، با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: روز ۲۹ اردیبهشت روز حماسه بزرگ مشارکت و آگاهی انتخاب مردم بود و به عنوان نماینده همه مردم ایران به شور، شعور و مدنیت ملت ایران در خلق حماسه اردیبهشت می‌بالم.

وی تصریح کرد: باید قدردان راهنمایی‌ها و دوراندیشی‌های مقام معظم رهبری باشیم که با اعتماد به ملت و با اعتبار بخشیدن به صندوق رای زمینه مشارکت و رقابت حداکثری مردم و ارتقاء منزلت ایران در جهان را فراهم ساخت.

نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان اینکه مردم کار خود را به نحو احسن انجام دادند، گفت: اما کار مجلس، دولت و نظام تازه آغاز شده تا به مسائل، انتظارات و مطالبات مردم با جدیت و صراحت پاسخ‌ گویند.

تابش با تاکید بر اینکه مردم با رای خود هم نشان دادند که چه می‌خواهند و هم نشان دادند که چه نمی‌خواهند، تصریح کرد: مردم با رای خود گفتند که از چه می‌ترسند و به چه امید دارند، اکنون وظیفه ماست به همه خواسته‌ها و امیدهای مردم که با صراحت و متانت در همه جای ایران مطرح شد توجه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم با رای خود در عمل نشان دادند که به نظام جمهوری اسلامی علاقمندند و به قانون اساسی پایبندند و با توجه به همه کمبودها و مشکلات که دارند راهی که دولت تدبیر و امید برای اداره کشور برگزیده است بر وعده‌های دیگران ترجیح می‌دهند.

عضو فراکسیون امید در مجلس با بیان اینکه رفع حصر و محدودیت‌ها فصل مشترک و صدای غالب در این انتخابات بود، گفت: پس بیایید با تمکین به این قاعده دموکراتیک به دنبال گفت‌وگو و اجماع ملی بر سر همه مسائل کشور باشیم و با هم همه آنها را حل کنیم.

تابش با بیان اینکه نمایندگان در فراکسیون امید راه تعامل و همکاری با سایر فراکسیون‌ها و دولت را وجهه همت خویش قرار داده‌اند و انتظار همراهی داریم تا آرامش و امنیت مردم و پیش رفت و توسعه کشور رقم بخورد، تاکید کرد: کار نمایندگان مجلس و کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها از این پس سنگین‌تر است، بکوشیم که در این راه اشتباه نکنیم  و زمان را از دست ندهیم.

نظر شما