شناسهٔ خبر: 136810 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

معاون رئیس جمهور هم ستاره‌دار شد

محمدباقر نوبخت43 ستاره ارتباط دولت در چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی به محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و سخنگوی دولت اهدا شد.

به گزارش «نماینده»، مراسم چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی عصر چهارشنبه در سالن قلم مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی برگزار شد.

نوبخت پس از دریافت ستاره ارتباط دولت در سخنانی اظهار داشت: روابط عمومی ابزار ضروری برای مردم سالاری است.

وی ادامه داد: شاید روابط عمومی تا مدتها یک اطلاع رسانی بنگاهی و دستگاهی بود اما بنابر نگرش جدید که با عنوان توسعه و بعد از جنگ های جنگ جهانی مطرح شد، روابط عمومی دستگاهی بود که آلام مردم کشورهای آسیب دیده را تسکین دهد.

سخنگوی دولت افزود: تا دو دهه بعد از جنگ جهانی دوم رشد اقتصادی انجام شد اما هنوز آلام مردم کشورهای آسیب دیده از جنگ که عموما کشورهای توسعه یافته و کشورهای از استعمار رها شده بودند، تسکین داده نشد.

نوبخت اظهار داشت: توزیع عادلانه ثروت بعد از تولید و رشد اقتصادی انجام شد اما باز هم آلام مردمان تسکین نیافته بود و در همین زمان هم زمینه رشد اندیشه های سوسیالیستی فراهم شد.

وی گفت: اندیشمندان متوجه شدند که هدف باید توجه به خود انسان باشد نه صرفا رشد اقتصادی، بنابراین بخش روابط عمومی شکل گرفت تا مردم بطور شفاف در جریان کارهای دولت های خود قرار گیرند.

معاون رییس جمهوری افزود: در دولت دوازدهم روابط عمومی منزلت رفیع تری پیدا می کند چون می خواهد منشور حقوق شهروندی را اجرا کند و نخستین حق شهروندی در جریان قرار دادن مردم از کارهای دولت است.

نظر شما