شناسهٔ خبر: 136392 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مردم برای رأی دادن به سابقه کاندیدا در روحیه جهادی و دلسوزی برای محرومان نگاه می‌کنند

ستاد انتخابات کشور عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران گفت: مردم برای رأی دادن به سابقه کاندیدا در روحیه جهادی و دلسوزی برای محرومان نگاه می‌کنند.

به گزارش «نماینده» پوریا ابراهیم پور ضیایی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران تصریح کرد: امروز مردم ما در یک پیچ تاریخی با اهمیت به سر می‌برد که با عملکرد خود می‌توانند سرنوشت کشور را تعیین کنند.

وی ادامه داد: آنچه که بیش از حد در این انتخابات حساس به آن نیاز است بصیرت و شناخت اصلح است، مردم باید دقت داشته باشند و ببینند آیا هویت فرد با تابلویی که نشان می‌دهد یکسان است یا خیر و به طور مثال اگر شعاری می‌دهد با گذشته و عملکرد کاندیدا همخوانی دارد؟

این فعال دانشجویی بیان داشت: در جمع بندی و پاسخ این سوالات است که انسان می‌تواند به انتخاب اصلح برسد. شعاری ندهند که بعد نتوانند به آن عمل کنند و مردم نسبت به آن ها بدبین و بی اعتماد شوند. آقایان کاندیداها مردم نان و آب می‌خواهند و نه حرف‌های رنگی و رویایی شما را.

ابراهیم پور ضیایی گفت: دست از این شعارهای بی برنامه بردارید و واقع گرا باشید. برای خدا، مردم و انقلاب اسلامی کار کنید نه برای اهداف و حزب و جریان خود. ای کاش یکبار هم که شده به اولویت های مردم و منافع مردم نگاه کنید.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران خاطر نشان کرد: مردم فقط برای زمان انتخابات نیستند، کاندیداها یادشان باشد وقتی رأی آوردند درب دفترشان را رو به مردم نبندند.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: مردم دقت می‌کنند و گول حرف های عوام فریبانه را نمی‌خورند. عده‌ای قصد دو قطبی کردن جامعه را دارند. دوقطبی کردن هرگز به نفع ملت ما نبوده است و جز ضرر جمعی چیزی ندارد و تنها فردی که عامل دو قطبی است از آن سود می‌برد. مردم برای رای دادن به سابقه کاندیدا در روحیه جهادی و دلسوزی برای محرومان نگاه می‌کنند.

نظر شما