شناسهٔ خبر: 135012 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس خبر داد

عملکرد دستگاه‌های اجرایی مرتبط با سفرهای نوروزی زیر ذره‌بین کمیسیون عمران مجلس

کمیسیون عمران مطابق اعلام سید هادی بهادری نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، عملکرد دستگاه‌های اجرایی مرتبط با سفرهای نوروزی در جلسه این هفته کمیسیون عمران بررسی خواهد شد.

به گزارش «نماینده» نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی مرتبط با سفرهای نوروزی از سوی کمیسیون عمران مجلس خبر داد و گفت: فردا سه شنبه ۱۵ فروردین با دعوت از برخی دستگاه های اجرایی در این حوزه به بررسی عملکردها خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: در صورت لزوم کمیته ای از کمیسیون عمران مجلس به بررسی شکایت های مردم از سایت های جعلی فروش بلیت تشکیل خواهد شد.

بهادری با اشاره به فعالیت برخی سایت های جعلی فروش بلیت در ایام نوروز، گفت: هشدارهای لازم در خصوص وجود این نوع سایت ها از سوی مراجع ذی صلاح داده شده و مردم نباید فریب این نوع کلاهبرداری ها را بخورند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هر ساله همزمان با اوج گیری سفرها در ایام نوروز فعالیت چنین سایت هایی افزایش می یابد، افزود: برخورد با چنین سایت هایی لازم بوده تا مردم متضرر نشوند.

وی با بیان اینکه کمیسیون عمران مجلس به فعالیت سایت های فروش بلیت های نوروزی و ایام تعطیل حساس بوده و بر عملکرد آن ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم نظارت دارد، افزود: ایجاد بازار سیاه فروش بلیت و همچنین فعالیت سایت های بی مجوز و کلاهبردار در ایام خاص سال همیشه معضل آفرین بوده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به شناسایی برخی سایت های جعلی فروش بلیت در ایام نوروز از سوی پلیس فتا، تصریح کرد: به طور حتم کمیسیون عمران مجلس با تهیه گزارشی به بررسی نحوه فعالیت و عملکرد چنین سایت هایی خواهد پرداخت.

نظر شما