شناسهٔ خبر: 134314 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

توزیع ۲۰۰میلیون برگ تعرفه رأی

انتخابات الکترونیکی وزیر کشور با بیان اینکه در ۱۰هزار شعبه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: تلاش شده با همکاری هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۱۰هزار شعبه به‌شکل الکترونیکی برگزار شود.

به گزارش «نماینده»  عبدالرضا رحمانی‌فضلی در بازدید از ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه همه تمهیدات برای برگزاری ۳ انتخابات فراهم شده است، اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ریاست‌جمهوری و انتخابات مجلس در ۴ حوزه را پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم و بین‌دستگاهی مربوط به نظارت انجام شده است، گفت: حوزه نظارت انتخابات شورای اسلامی به‌عهده مجلس گذاشته شده و انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی هم نظارت آن به‌عهده شورای نگهبان است.

وزیر کشور از تشکیل کمیته‌های مختلف برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور خبر داد و گفت: کمیته امنیتی تشکیل شده و در این راستا کمیته تبلیغات هم فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با ابراز اینکه ۲۲ فروردین آغاز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری است، گفت: برای برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۲۰۰ میلیون برگ تعرفه آماده شده که بعد از عید نوروز در یک شرایط خاص به ستادهای انتخابات استانها ارسال می‌شود.

وزیر کشور با اظهار اینکه تدارکات و پشتیبانی کارها در حال انجام است، تصریح کرد: ما در آمادگی کامل به سر می‌بریم که با حضور پرشور مردم در ۲۹ اردیبهشت‌ماه انتخاباتی باشکوه برگزار شود که قابل طرح در جهان باشد.

رحمانی‌فضلی با اعلام اینکه در ۱۰ هزار شعبه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: تلاش شده با همکاری هیئت‌های نظارت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۱۰ هزار شعبه به‌شکل الکترونیکی برگزار شود تا در این زمینه اطمینان حاصل شود.

وی افزود: برگزاری این انتخابات به‌صورت الکترونیکی زمینه برگزاری انتخابات بعدی به‌صورت تمام الکترونیکی را فراهم می‌کند.

نظر شما