شناسهٔ خبر: 134206 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

کاندیدای ریاست جمهوری خود را قبل از پایان سال معرفی می‌کنیم

محمدرضا عارف/* رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان از معرفی کاندیدای نهایی ریاست جمهوری جناح متبوعش قبل از پایان سال خبر داد.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در جمع خبرنگاران در رابطه با معرفی گزینه دیگری در کنار روحانی از سوی اصلاح‌طلبان اظهار داشت: شب گذشته در جلسه شورای سیاست‌گذاری بحث جدی داشتیم و امیدواریم قبل از پایان سال کاندیدای نهایی خود را معرفی کنیم.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در بعضی از محافل به نقل از شما گفته شده که به برخی از افراد از جمله فرزندان چند چهره سیاسی قول داده‌اید که در لیست انتخابات شوراها قرار بگیرند آیا این مسئله صحت دارد، گفت: ‌بنده این مطلب را تکذیب می‌کنم.
 
رئیس عالی شورای عالی سیاست‌گذاری با بیان اینکه ما برای انتخابات شوراها هنوز وارد مصادیق نشده ایم، تصریح کرد: شب گذشته آیین‌نامه‌ها و ضوابط کار نهایی شد که انشاء‌الله هفته آینده آن را ابلاغ می‌کنیم تا ارزیابی کاندیداها هم در تهران و هم در شهرستان‌ها بر اساس آن صورت گیرد.
 
عارف با تأکید بر این که تا به حال هیچ بحثی درباره کاندیداهای شوراها نداشته‌ایم بیان داشت: ما بر اساس تجربیات موفق انتخابات مجلس دهم عمل می‌کنیم و در وهله اول باید منتظر بمانیم و ببینیم چه کسانی ثبت‌نام می‌کنند و در دو الی سه مرحله کاندیداهایی را معرفی می‌کنیم که قطعا قبل از اردیبهشت ماه این اسامی اعلام نخواهد شد.
 
این نماینده مجلس در رابطه با وضعیت تحقیق و تفحص از شهرداری گفت: مجلس می‌خواهد کار کند و وظیفه‌اش را انجام دهد بنابراین تعطیلات و انتخابات دلیلی برای کار نکردن و عقب انداختن امور نیست.
 
وی با بیان این که امیدواریم کمیسیون عمران هر چه زودتر بررسی‌های خود را انجام دهد و نتیجه را به مجلس اعلام کند، خاطرنشان کرد: البته بنده خبر ندارم که این تحقیق و تفحص پیش از پایان سال در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت، چرا که در اختیار هیأت رئیسه مجلس است اما مهم این است که این تحقیق و تفحص بر اساس تقاضاهایی که شده، در دستور کار مجلس قرار بگیرد.
 

نظر شما