شناسهٔ خبر: 134153 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اسمم «کواکب» است و از «نجومی‌ها» خوشم نمی‌آید!

کواکبیان در مجلس نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با توجه به تعیین حقوق یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی کارگران، سقف حقوق مدیران در سال آینده ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود.

به گزارش «نماینده»، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۵ اسفند) قوه مقننه با استناد به اصل ۵۲ قانون اساسی و در اخطاری گفت: تذکراتی که برخی از دوستان مثل آقای تابش و صادقی درباره مصوبه روز گذشته مجلس مطرح کردند، در راستای آیین‌نامه بود. البته در ابتدای تذکر خود از آقای لاریجانی رئیس مجلس تشکر نیز کردند.

وی با بیان اینکه بنده اسمم کواکب است و از هرگونه نجومی خوشم نمی‌آید، ادامه داد: روز گذشته مصوبه‌ای داشتیم که باید از ابتدای سال ۹۶ اجرایی شود و رئیس مجلس امروز اعلام کرد سقف حقوق‌ها برای مدیران ۱۰ تا ۱۲ میلیون است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه سقف حقوق برای کارگران حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است، گفت: با توجه به این موضوع سقف حقوق مدیران ۱۵ میلیون و ۴۰۰ تومان برای سال آینده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به اخطار نماینده تهران گفت: بحث حقوق‌هایی که در چند روز گذشته مطرح شده بود برای کارشناسان و مشاغل تخصصی در مناطق محروم بود که ما روز گذشته این مورد را اصلاح کردیم و به شورای نگهبان ارسال کردیم.

نظر شما