شناسهٔ خبر: 134008 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کسب ثروت از تولید علم و فناوری نوعی عمل صالح است

فیروزآبادی/2 مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به نقش تولید علم در اشتغال‌زایی و تولید ثروت گفت: امروز تولید علم و فناوری و کسب ثروت از آن نوعی عمل صالح است.

به گزارش «نماینده»، سرلشکر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا امروز (چهارشنبه، ۱۱ اسفند) در همایش اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فن آوری که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد با اشاره به نقش تولید علم در اشتغال‌زایی و تولید ثروت گفت: امروز تولید علم و فناوری و کسب ثروت از آن، نوعی عمل صالح است.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از سال ۷۸ بحث تولید علم را به شکل جدی مطرح کردند، تصریح کرد: بی‌شک باغبان درخت علم و فناوری در کشور ما مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: ایشان همواره در سخنرانیهایشان بر این موضوع تاکید داشتند که اگر می‌خواهید تحولی در عرصه علم و فناوری ایجاد کنید باید برنامه‌ریزی های دقیقی به منظور تولید علم داشته باشید.

مشاور عالی مقام معظم رهبری ادامه داد: استعمار جهانی در طول تاریخ همواره تلاش کرده تا مانع تولید علم در کشور ما شود و تنها شرایط را برای واردات محصولات علمی خود فراهم آورده است.

نظر شما