شناسهٔ خبر: 132979 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ

خبرهای خوش امدادی از زبان رئیس انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرو

مدیر ایران خودرو رئیس انجمن صنفی شرکتهای امدادخودروهای سراسر کشور از تحقق و عملیاتی شدن ۳ اقدام مهم و گسترده که پیش‌تر وعده داده بود خبر داد.

به گزارش «نماینده»، سید مهدی حسینی نیری رئیس انجمن صنفی شرکتهای امدادخورویی سراسر کشور، پیش از ظهر امروز (یکشنبه ۱۷ بهمن) در جمع خبرنگاران درباره عملکرد و فعالیتهای انجمن متبوعش اظهار کرد: با توجه به وعده‌هایی که به منظور خدمترسانی مطلوب و شایسته‌تر به هموطنان عزیز داده بودیم، به حول  وقوه الهی تا به امروز موفق به تحقق بسیاری از آنها شده‌ایم.

وی ادامه داد: به منظور تسهیل و رفاه حال مشتریان و هموطنان عزیز در تمامی نقاط کشور، انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرویی کشور پیش‌تر نسبت به راه‌اندازی دستگاه پوز با صدور فاکتور آنی (سیستم اتوماسیونی) اقدام کرده است؛ به این صورت که اگرصاحبان خودروها در جاده‌ها و مسیرهای مختلف در سراسر کشور نیاز به خدمات امداد خودرویی داشته باشند و این خدمات توسط امدادگران زیر مجموعه انجمن صنفی امدادخودرو به آنها ارائه گردد، دیگر نیازی به پرداخت وجه نقدی نیست بلکه توسط دستگاه‌های پوز که در اختیار تمامی امدادگران قرار گرفته برای آنها مبلغ به صورت اتوماسیونی و به صورت آنی و با کمترین هزینه محاسبه خواهد شد.

رئیس انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرویی کشور به دیگر اقدام انجمن متبوعش اشاره کرد و توضیح داد: همانطور که در نشستهای خبری با اصحاب رسانه وعده داده بودیم با رایزنیها و هماهنگی‌های گسترده با شرکت خودروسازی داخلی، به منظور تغییر نوسازی و تغییر چهره ناوگان امدادخودرویی کشور  توانستیم قرارداد ۱۰۰۰ دستگاه خودرو پادرا با شرایط استثنائی منعقد کنیم که این یک تحول و شکوفایی بسیار عظیمی در ناوگان حمل و نقل امدادخودرویی کشور به حساب می‌آید که با استقبال گسترده‌ای از سوی امدادگران مواجه شده است.

حسینی نیری همچنین به خرید امتیاز و راه‌اندازی تلفن ۳ و ۴ رقمی در انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرویی سراسر کشور اشاره کرد و گفت: هموطنان در جای جای نقاط کشور می‌توانند ضمن تماس با شماره‌های ۱۹۳ خوش (خدمات شهروندی امدادخودرویی) ‌ و ۱۵۹۳ از خدماترسانی این انجمن در حوزه امدادخودرو بهره‌مند شوند.

وی در پایان گفت: راه‌اندازی این سیستم منجر به پویایی بیشتر و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب و استاندارد به هموطنان عزیز خواهد شد.

نظر شما