شناسهٔ خبر: 132706 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا

زاکانی: روحانی و جهانگیری مبارزه با فساد را از اطرافیانشان شروع کنند

زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود آقای روحانی به عنوان داعیه دار مبارزه با فساد با قدرت در مقابل سوء استفاده ها ایستادگی کنند و برادرشان را به قانون بسپارند تا همه چیز آشکار و مشخص شود.

به گزارش «نماینده» علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور باید با فساد اقتصادی اطرافیان خود هر چه سریع تر برخورد کند، عنوان کرد: مبارزه با فساد باید به صورت جدی به دور از هر گونه شعار و نمایش از سوی مسئولان پیگیری شود.

زاکانی در ابتدای این گفتگو بیان کرد: حسین فریدون در این کشور چه می کند؟ اگر آقای رئیس جمهور می خواهد به صورت جدی با فساد مبارزه کند از نزدیکان خود و برادرش شروع کند.

وی ادامه داد: شرایط به نحوی است که سواستفاده های زیاد و بسیاری در حال رخ دادن است که یک نمونه ی آن دانیال زاده است و اینکه کم و کیف این ارتباطات برادر رئیس جمهور در چه حدی است باید توسط دستگاه قضا مشخص و برای مردم شفاف شود.

این کارشناسی سیاسی افزود: مستنداتی که بنده داشتم مسجل بودن ارتباط نادرست آقای فریدون با بسیاری از افراد از جمله آقای دانیال زاده است.

زاکانی با بیان اینکه دانیال زاده یک مورد از سوء استفاده های حسین فریدون است، گفت : انتظار می رود آقای روحانی به عنوان داعیه‌دار مبارزه با فساد با قدرت در مقابل سوء استفاده ها ایستادگی کنند و برادرشان را به قانون بسپارند تا همه چیز آشکار و مشخص شود.

وی در ادامه اظهار کرد : ما انتظار داریم آقای جهانگیری به عنوان رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصاد کشور، مبارزه با فساد را از اطرافیان خود آغاز کند.

زاکانی در پایان خاطر نشان کرد: داعیه داران مبارزه با فساد اقتصادی تا وقتی که مبارزه با فساد را از اطرافیان خود شروع نکنند، نباید ما انتظار داشته باشیم که آن مسئول در مبارزه با فساد جدی است.

نظر شما