شناسهٔ خبر: 132664 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی  از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

جبهه ایستادگی شورایعالی جبهه ایستادگی ایران اسلامی  با اکثریت آراء حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کرد.

به گزارش «نماینده» به نقل از کمیته اطلاع رسانی جبهه ایستادگی، حجت الاسلام  یدالله حبیبی دبیرکل این جبهه ضمن اعلام این خبر گفت: این تصمیم بعد از چند نشست شورای عالی وبررسی ابعاد موضوع ودر نظر گرفتن شرایط سیاسی واجتماعی  کشور اتخاذ گردید.

حجت الاسلام حبیبی وفاق بین نیروهای انقلاب اسلامی را از مولفه های پایدار وپیش برنده نظام دانست وگفت: با بکار بردن راهبرد وحدت وهم افزایی امکان تجمیع همه نیروهای انقلاب واستفاده از تمامی ظرفیتها ممکن خواهد بود.

وی با توجه به اینکه احزاب بنا به دلائلی تا کنون نتوانسته اند رسالت خود را عملی کنند، تقویت رویکردهای مردمی در تصمیم سازی واجرای  برنامه ها را اجتناب ناپذیر دانست و تصریح کرد: دغدغه امروز نظام کارآمدی وارائه تصویرتوانمند در حل مشکلات مردم خاصه در بخشهای اقتصادی وفرهنگی است و راه برون رفت از مشکلات موجود تجمیع نیروهای  توانمند، دلسوز وعلاقه مند به نظام  حول محور مقام معظم رهبری است.

وی افزود: مهمترین شاخص در خدمت به نظام در شرایط فعلی با مردم بودن ودرد آنان را حس کردن است واین هدف جز با رویکرد انقلابی وایمان به سرمایه های انقلاب اسلامی میسر نخواهد بود.

 حبیبی خاطر نشان کرد: عنوان نیروهای انقلاب اسلامی به معنی نفی دیگران نیست  بلکه تاکید برمهمترین ویژگی در دوره فعلی برای عمل به رهنمودهای رهبری ومراقبت از ارزشهای اسلامی، درک شرایط داخلی وخارجی وبالابردن کارآمدی نظام وتحقق عدالت وپیشرفت است حضور همه گروهها وفادار به نظام با سلیقه های متفاوت را در فعالیتهای سیاسی واجتماعی واقتصادی ضروری دانست.

 دبیر کل جبهه ایستادگی حمایت از این تشکل مردمی را به معنی ادغام احزاب وجبهه ها در آن ندانست وافزود رویکرد حمایت از این جبهه مردمی به معنی هم افزایی سلیقه های گوناگون بر وحدت حداکثری وتاکید برمشترکات  و هم افزایی سلیقه های گوناگون است وهمه احزاب وگروهها ظرفیتهای خودرا همراه این تشکل بزرگ مردمی برای ایفای مسئولیت تاریخی بکار خواهند بست.

نظر شما