شناسهٔ خبر: 132580 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تشکیل ۶ کمیته تخصصی در هیئت تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان

صندوق ذخیره فرهنگیان نایب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس از تشکیل ۶ کمیته تخصصی در این هیئت خبر داد.

به گزارش «نماینده» علی ادیانی‌راد نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از صندوق ذخیره فرهنگیان، درباره روند فعالیت کمیته متبوعش، اظهار داشت: تاکنون جلساتی با اعضای کمیته داشته‌ایم و ساختار کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مشخص شده است.

وی افزود: هیئت تحقیق و تفحص در ساختمانی واقع در جنب مجلس شورای اسلامی مستقر شده و دبیرخانه کمیته نیز تشکیل شده است. اعضای کمیته نیز گروه‌بندی شده‌اند و این گروه‌بندی‌ها متناسب با کمیته‌های موجود در صندوق ذخیره فرهنگیان شکل گرفته است.

نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به کمیته‌های موجود در صندوق ذخیره فرهنگیان، ادامه داد: کمیته انرژی، بانک، ساختار، صنایع، تجهیزات آموزشی و بورس از جمله کمیته‌های صندوق ذخیره فرهنگیان هستند که هر یک از اعضا در یکی از این کمیته‌ها گروه‌بندی شده و هر کمیته نیز  فعالیت خود را آغاز کرده است.

ادیانی‌راد درباره نشست‌های کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با مسئولان مربوط به این صندوق، تصریح کرد: اعضای این کمیته تاکنون نشست‌هایی را با فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش و همچنین مدیر جدید صندوق ذخیره فرهنگیان داشته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین اعضای این کمیته نشست‌هایی را با دستگاه‌های نظارتی از جمله مسئولان سازمان بازرسی کل کشور و سایر دستگاه‌های نظارتی و همچنین مسئولان ذیربط داشته‌اند.

ادیانی‌راد تصریح کرد: هیئت‌رئیسه کمیته تحقیق و تفحص با صدور اطلاعیه رسمی فراخوان داده تا هر شخصی که اطلاعات و مدارکی که درباره صندوق ذخیره فرهنگیان دارد در اختیار اعضای کمیته قرار دهد.

 نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در پایان گفت: پس از پایان تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گزارشی تهیه شده و در اختیار هیئت‌رئیسه قرار می‌گیرد.

نظر شما