شناسهٔ خبر: 132571 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ

ماهیت شرکتهای غیرقانونی و متقلب امدادخودرویی روشن شده است

مدیر ایران خودرو رئیس انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرویی کشور با اشاره به فعالیت غیرقانونی برخی شرکتهای امدادخودرویی گفت: شاهد برخی مقاومتها و مخالفتهایی از سوی برخی افراد و شرکتهای غیرقانونی سودجو هستیم که ماهیت اقداماتشان بر همگان آشکار شده است.

به گزارش «نماینده»، سید مهدی حسینی نیری رئیس انجمن صنفی شرکتهای امداد خودرویی سراسر کشور که در قالب سفرهای استانی این انجمن در جمع پرسنل و کارکنان امدادخودرو استان قزوین، سخن می‌گفت، اظهار کرد: احقاق حقوق  وظیفه ذاتی انجمن صنفی امدادخودروهای کشور است و تا زمانی که این امر محقق نشود بر آن پافشاری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه وظایف و رسالت انجمن صنفی امدادخودروهای کشور، هیچ تخلفی و کم‌کاری قابل چشم‌پوشی و اغماض نیست و در این راستا با متخلفان به شدت برخورد می‌شود، تاکید کرد: امدادگران در نظر داشته باشند که مردم همواره ولی‌نعمتان ما هستند و با هرگونه بی‌احترامی به مشتریان، عدم تمکین به قوانین به شدت برخورد می‌شود.

رئیس انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرویی کشور در ادامه به فعالیت برخی شرکتهای غیرقانونی و تقلبی در صنف امدادخودرویی کشور اشاره کرد و گفت: شاهد مقاومتها و مخالفتهایی از سوی برخی افراد و شرکتهای متقلب  و غیرقانونی سودجو هستیم که ماهیت اقداماتشان بر همگان آشکار شده است.

حسینی نیری افزود: این افراد و شرکتهای غیرقانونی و متقلب که در حوزه امدادخودرو مشغول به فعالیت غیرقانونی هستند از زیر پا گذاشتن قانون سود می‌برند و موضوع دیگر اینکه با تشکیل انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرویی که با کسب مجوزهای قانونی و با هدف ساماندهی و ایجاد نظم در صنف امدادخودرو وارد عرصه شده، متقلبین و شرکتهای غیرقانونی، ترس از آشکار شدن تخلفات خود دارند.

وی همچنین به امدادگران امدادخودرو بر به ارائه خدمات با کیفیت و حضور به موقع در تمامی مسیرها، جاده‌ها و نواحی دوردست در تمام نقاط کشور تاکید کرد.

وی همچنین به دریافت مدارک از امدادگران به منظور  ساماندهی آنها خبر داد و گفت: تا پایان هفته آرم و علائم تعاونی شرکتهای امداد خودرویی کشور بر روی خودروهای امدادی آنها در استان قزوین نقش می‌بندد.

حسینی نیری از ارسال نامه به دادستانهای قزوین و تاکستان و همچنین رئیس دادگستری قزوین به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده افراد انحصارطلب در حوزه امدادخودرو در این استان خبر داد.

بنابراین گزارش، حضور در استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، مازندران و سمنان به منظور ساماندهی و بازدید از ناوگان امدادخودرویی از دیگر برنامه‌های انجمن صنفی شرکتهای امدادخودرویی سراسر کشور است.

نظر شما