شناسهٔ خبر: 132267 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

معرفی کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب در اردیبهشت ماه / وحدت و مطالبات مردمی، برنامه بلند مدت جبهه

وحید دستجردی سخنگوی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» گفت: بیکاری و رکود و مشکلات اقتصادی و حقوق‌های نجومی از مشکلات اصلی کشور است

به گزارش «نماینده»،  نخستین نشست خبری مرضیه وحیددستجردی سخنگوی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» ظهر امروز یکشنبه ۲۶ دی ماه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

وی در ابتدای این نشست ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام یار دیرین امام و رهبر معظم انقلاب گفت: بیکاری و رکود و مشکلات اقتصادی و حقوق های نجومی از مشکلات اصلی کشور است.

سخنگوی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» با بیان اینکه اولین مجمع عمومی ۷ بهمن با حضور دوهزار نفر از حامیان این جبهه برگزار می‌شود. اظهار داشت:‌ این مجمع عمومی در اسفند و اردیبهشت‌ماه نیز قرار است که برگزار شود.

وی در مورد سازوکار انتخاب نامزد انتخاباتی در این جبهه خاطرنشان کرد: نظر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تعدد کاندیداها نیست و ما در نهایت به یک کاندیدا می‌رسیم که از پایین به بالا مشخص می‌شود.

دستجردی در پاسخ به سوالی پیرامون برنامه ریزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای انتخابات شوراها تصریح کرد: نمی‌توان از اهمیت انتخابات شورای شهر گذشت اما در حاشیه برنامه‌ریزی برای انتخابات ریاست جمهوری است.


سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه برنامه این جبهه دوگانه است، گفت: برنامه اول ما بلندمدت و در راستای وحدت، ادامه مسیر و پیگیری مطالبات مردمی است و دومین برنامه نیزکوتاه مدت و برای انتخابات ۹۶ است.


وی افزود: همه احزاب و گروه‌هایی که معتقد به مشکلات در سیستم اجرایی هستند حرکت جبهه مردمی را تایید و امضا کرده‌اند.

دستجردی با بیان اینکه این جبهه محصول رایزنی یک ساله و چندین ماهه با کارشناسان و نخبگان بوده است، اظهار داشت: مشغول مذاکره با جبهه پایداری هستیم و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسد چون آنها نیز از دلسوزان انقلاب اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: هدف ما اتحاد برای رفع مشکلات مردم و معرفی کاندیدای نهایی است که کاندیدایی مردمی و معتقد به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به حمایت گسترده از این جبهه توسط شخصیت‌های سیاسی تصریح کرد: ما حمایت آیت‌الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز و آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را داریم که هرگاه صلاح بدانند حمایت خود را اعلام می‌کنند.


دستجردی با اشاره به زمان اعلام نامزد نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: کاندیدای واحد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را نزدیک به مجمع عمومی سوم(اردیبهشت ماه) معرفی خواهیم کرد.

ادامه دارد...

نظر شما