شناسهٔ خبر: 132164 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب»در جهت حفظ سرمایه مردمی گام بر می دارد

قاسم جعفری43 حامی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با جاذبه حداکثری، مردم‌داری و نگاه اسلام انقلابی در مسیر حراست از انقلاب و حفظ سرمایه مردمی گام موثری برمی دارد.

به گزارش «نماینده» قاسم جعفری فعال سیاسی اصولگرا  با اشاره به ضرورت شکل گیری جبهه ای فراگیر در کشور که مبتنی بر ارزش های انقلاب، میراث شهدا، راه امام(ره) و ولایت باشد، گفت: در شرف ورود به چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم و در دهه‌های گذشته تجربیات متفاوتی را در این نظام کسب کردیم.

وی افزود: در دهه اول انقلاب همه انقلابی بوده و انشعاباتی در بین نیروهای حامی نظام اسلامی وجود نداشت و اگر اختلافی بود بین انقلابیون با گروهک های ضد انقلاب بود، اما در اواخر دهه اول انقلاب اختلاف سلیقه ها آرام آرام نمود پیدا کرد که در نهایت منجر به انهلال داوطلبانه حزب جمهوری شد.

این حامی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: اختلاف سلیقه ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در سال های پایانی جنگ که حضور در جبهه ها ضرورت داشت، برخی برای تبلیغات انتخابات مجلس در شهرهای خود ماندند، اینها به دنبال کسب خواسته های حداکثری خود در قالب جناح ها و گروه های سیاسی بودند.

نماینده بجنورد در مجلس نهم گفت: اختلافات بعدها به شکل گیری جامعه روحانیون و روحانیت و پس از آن به ایجاد جناح اصولگرا و اصلاح طلب منجر شد، اما به تعبیر رهبر انقلاب هیچ یک از اینها نسخه شفابخش در جمهوری اسلامی ایران نبود.

جعفری افزود: به نظر می رسد در چنین شرایطی بازگشت به دوران آغازین انقلاب اسلامی و آرمان های شکل گیری این انقلاب با ارتکاب روش های نوین و جدید بهترین راه حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی ادامه داد: امروز نیاز داریم که با یک اجماع همه جانبه کشور را به نگاه انقلابی که در برابر دیدگاه ضد انقلاب قرار دارد، تبدیل کنیم.

حامی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: نیاز به شکل گیری جبهه ای که جاذبه حداکثری مبتنی بر اصول اسلام، راه امام(ره)، ولایت و میراث شهدا داشته باشد، احساس می کنیم.

جعفری با اشاره به عملکرد دولت یازدهم افزود: نارضایتی مردم از شرایط اقتصادی، کشور را در موقعیت خاصی قرار داده است و در این بین، دولت تنها به دنبال مُسکن هایی است تا مشکلات را مقطعی حل کند.

فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با جاذبه حداکثری، مردم‌داری و نگاه اسلام انقلابی در مسیر حراست از انقلاب و حفظ سرمایه مردمی گام موثری برمی دارد.

   

نظر شما