شناسهٔ خبر: 131946 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

دو ویژگی مهم جبهه مردمی نیروهای انقلاب/ نگاه جدید و اهمیت به بدنه اجتماعی جریان انقلابی

جبهه انقلاب مردمی جبهه مردمی انقلاب سعی کرده دایره نیروهای جریان معتقد به انقلاب را گسترده تر ببیند و فضا را باز کند تا هر کسی که خود را در این معادله تعریف میکند به این جبهه بپیوندد و به یک طیف خاص تمرکز نداشته باشد.

محمدسعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان در گفتگو با «نماینده» اظهار کرد: دو ویژگی اصلی موجب شده بنده از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کنم، یکی اینکه سعی کرده دایره نیروهای جریان معتقد به انقلاب را گسترده تر ببیند و فضا را باز کند تا هر کسی که خود را در این معادله تعریف میکند به این جبهه بپیوندد و به یک طیف خاص تمرکز نداشته باشد.
وی ویژگی دوم این جبهه را این دانست که می خواهد به بدنه اجتماعی جریان نیروهای انقلاب اهمیت بیشتری دهد چرا که این موضوع مشکل بزرگی بوده که ما همیشه داشتیم و اینکه دعده ای برای کل این بدنه تصمیم گیری می کردند بدون اینکه از ظرفیت آنها به طور جدی استفاده شود.
احدیان تاکید کرد: این یک نگاه جدید وموثر است و حتی اگر در انتخابات خروجی نهایی و ایده آل به دست نیاید ولی اصل این فرآیند می تواند مهم باشد اما در عین حال باید به یک نکته مهم توجه کرد که این مردمی بودن در عمل به صورت واقعی اتفاق بیفتد.
مدیرمسئول روزنامه خراسان یادآور شد: در شهرستان ها که میخواهند گزینه ها را انتخاب کنند و از بین آنها رای گیری شود از همه تفکرهای مختلف درون جبهه انقلاب نماینده انتخاب شده باشد تا در رای گیری شرکت کنند چراکه اگر بخشی از جبهه انقلاب حذف شوند این فرآیند خوبی که شکل گرفته لطمه میخورد به این معنا که افرادی که حذف شده اند به مخالف تبدیل شوند

نظر شما