شناسهٔ خبر: 131600 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

درِگوشی؛

پیشنهاد انتخاباتی «حجاریان» برای انتخابات شوراها

حجاریان صدا431

هفته نامه«نماینده»- شنیده شده جلسات هفتگی تعدادی از نظریه‌پردازان اصلاح‌طلب به صورت منظم پنجشنبه‌ها برگزار می‌شود و آنها پیرامون آخرین تحرکات جریان متبوعشان در انتخابات، عملکرد دولت یازدهم و شورای شهر تهران بحث و گفت‌وگو می‌کنند.

در یکی از این جلسات که رئیس دولت اصلاحات و سعید حجاریان هم شرکت کرده بودند، حجاریان که از او به‌عنوان نظریه‌پرداز اصلاح‌طلبان نام‌برده می‌شود، پیشنهاد انتخاباتی به رئیس دولت اصلاحات ارائه کرد.

براساس پیشنهاد او، اصلاح‌طلبان باید به‌صورت ویژه در انتخابات شوراها متمرکز شوند و حساسیتی برای انتخابات ریاست‌جمهوری نداشته باشند چرا که در صورت پیروزی در انتخابات شوراها می‌توانند در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست‌جمهوری هم سرمایه‌گذاری کنند و در آن دوره کاندیدای اصلاح‌طلبان را معرفی کنند.

رئیس دولت اصلاحات از این پیشنهاد استقبال کرده و گفته شخصاً فهرست اصلاح‌طلبان در شوراها را امضا و از آن حمایت خواهم کرد. او به جریان متبوعش دستور داد که ما باید برای انتخابات سال آینده  سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی شبکه‌های اجتماعی انجام دهیم چرا که رسانه‌های غیررسمی می‌توانند به شدت به ما کمک کنند ضمن اینکه در انتخابات سال آینده همچون انتخابات مجلس باید از حضور هنرمندان هم استفاده کنیم.

نظر شما