شناسهٔ خبر: 131411 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

محبوبیت آقای روحانی به شدت افت کرده است

ذالنور43 عضو فراکسیون ولایت گفت: اصلاح‌طلبان با اعلام زودهنگام گزینه‌های انقلابی که احتمال ورودشان به عرصه انتخابات وجود دارد، موج تخریب علیه آنها را به راه می‌اندازند.

 به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور عضو فراکسیون ولایت مجلس، با اشاره به پروژه کاندیداتراشی برخی اصلاح‌طلبان در رسانه‌ها برای نیروهای انقلابی و اصولگرا، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان با اعلام زودهنگام گزینه‌های انقلابی که  احتمال ورودشان به عرصه انتخابات است موج تخریب علیه آنها را به راه می‌اندازند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان با این اقدام در تلاش برای ایجاد و تشدید تعدد و تفرق در میان جریان انقلابی هستند. چراکه پیروزی خود را در تفرق جریان اصولگرایی می‌دانند. آنها نمی‌خواهند که اذهان مردم روی کاندیدای خاصی متمرکز شود و آنها می‌خواهند به مردم القا کنند که جبهه انقلابی جبهه‌ای آشفته و دچار اضطراب و تشتت فکری است که نمی‌شود به این جبهه تکیه کرد.

ذوالنور با تاکیدبراینکه کاندیداتراشی از سوی اصلاح‌طلبان در جهت گسترش فضای گمانه‌زنی و تشدید اضطراب فکری در میان مردم است، تصریح کرد: بسیاری از آنها معتقدند که باید در کنار آقای روحانی گزینه‌هایی به‌صورت آماده داشته باشند چراکه در یک نظرسنجی که حتی در دستگاه‌های دولتی انجام شد به‌ویژه بعد از برجام و رأی آوری ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا میزان محبوبیت آقای روحانی به‌شدت افت کرده است و سیر سقوط آزاد دارد.

عضو فراکسیون ولایت بیان داشت: در حالی که بزرگ‌ترین شاه‌بیت آقای روحانی برجام بود که تَق برجام هم درآمد.  اعلام می‌کردند که چرخ اقتصاد و سانتریفیوژها باید باهم بچرخد که چرخ هردوی آنها را متوقف کردند اکنون مردم باید با چه انگیزه‌ای دوباره به او رأی دهند.

وی خاطرنشان کرد: ازاین‌رو برخی معتقدند باید در کنار روحانی کاندیداهایی داشته باشند تا چنانچه آقای روحانی زمینه را برای شرکت در عرصه انتخابات نامناسب دید و نیامد دستشان خالی نباشد.

نظر شما