شناسهٔ خبر: 131402 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آقای ظریف! شرمنده نباش جبران کن

بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم گفت: آقای ظریف! شرمندگی امروز شما و دلواپسی دیر هنگام به هیچ درد مردم ایران نمی‌خورد؛‌ بگویید استراتژی امروز شما چیست؟

به گزارش «نماینده» بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم با اشاره به اعتراف محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه اشتباه کردم به کری اعتماد کردم، اظهار داشت: آقای ظریف! شرمندگی امروز شما و دلواپسی دیر هنگام به هیچ درد مردم ایران نمی‌خورد؛ ‌ بگویید استراتژی امروز شما چیست؟

وی خطاب به ظریف، افزود: بگویید برای جبران خساراتی که وارد شده است، چه برنامه‌ای دارید؟ می‌گویید استراتژی داشته‌اید اگر اینگونه است پلان بعدی استراتژی خود را که شیوه جبران خسارات است را رو نمایی کنید. مربی و رئیس شما وانمود می‌کرد صحنه و حریف را می‌شناسد و استراتژی دارد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم همچنین تصریح کرد: خسارات مذاکره و نقایص ساختاری توافق هسته‌ای نشان می‌دهد که او هم استراتژی نداشته است. بخشی از تقصیر متوجه شماست؛ ‌ مقصر اصلی کسی است که او هم برای ورود به مذاکرات و کسب توافق به هر قیمتی، استراتژی نداشت. مربی شما وانمود می‌کرد صحنه را می‌شناسد و البته حریف را هم؛ ‌ مربی شما خیال می‌کرد کدخدا و رفتار کدخدا را می‌شناسد. بله خیال می‌کرد!

بیرانوند بر همین اساس اضافه کرد: به عنوان شاهد و دلیل فقدان استراتژی قابل ارائه، همین بس که قبل از وصول چک بلامحل برجام سراغ موضوع برجام‌های دیگر رفتید. شما و مربی‌تان حرف ناصحان را نشنیدید. بر بالای کوه بد عهدی آمریکا، آسیابی آبی ساختید که مایه عبرت و ضرب المثل در تاریخ شدبغ گویید استراتژی امروزتان چیست؟

نظر شما