شناسهٔ خبر: 131132 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

محبی نیا در تذکر شفاهی؛

حرمت قانون همواره باید حفظ شود

محبی نیا.jpg نماینده مردم میاندوآب،شاهین دژ و میاندوآب درمجلس شورای اسلامی گفت:یکی از علل پیشرفت و توسعه توجه به مباحث ساختاری است و حرمت قانون همواره باید حفظ شود.

به گزارش «نماینده»، "جهانبخش محبی‌نیا" در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خود گفت: یکی از علل پیشرفت و توسعه توجه به مباحث ساختاری است و حرمت قانون همواره باید حفظ شود و این  یعنی عین توسعه، عدالت و پیشرفت که همه ارکان نظام سیاسی باید به قانون حرمت قائل شوند.

نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود:دورزدن قانون از فساد  و بیکاری هم بدتر است، کلاه سر قانون گذاشتن هنر نیست؛ بلکه نهایت بی‌ادبی، شلختگی و پلشتی است و همه باید توان خود را برای حفظ حرمت قانون باشد.

این نماینده  مردم درمجلس دهم در تذکری به روسای دانشگاه آزاد افزود:در مورد سازماندهی و مدیریت دانشگاه آزاد باید حرمت قانون حفظ شود.

محبی‌نیا در تذکری از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد که نسبت به پروژه میاندوآب- سرچم توجه کنند و همچنین از "کاظم جلالی" رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی خواهش می‌کنم درباره حفظ حرمت قانون کتاب‌ها، مقاله‌ها و سخنرانی‌ها اقدامات لازم انجام شود و همچنین به روسای مناطق آزاد و تجاری تذکر می‌دهم در بکارگیری نیروها و مشاوران قانون را رعایت کنند.

نماینده میاندوآب درمجلس افزود:حفظ حرمت شهروندان را به روسای قوا به ویژه "آیت الله آملی لاریجانی" که از شخصیت‌های موثر نظام است توصیه می‌کنم و به مسئولان کشور هم گوشزد می‌کنم اگر می خواهید حرمت قانون را داشته باشید؛ باید اثبات کنید و طبق فرمایش امام راحل مجلس در رأس امور است و همچنین مقام معظم رهبری هم روی اهمیت مجلس تأکید دارد و اگر مجلس در رأس امور باشد؛ آنگاه توجه به قانون درجلوی چشم ما در جامعه نشان داده می‌شود و امیدوارتر خواهیم شد.

نظر شما