شناسهٔ خبر: 131128 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

انتقاد نسبت به عملکرد صداوسیما در پوشش نادرست گزارش کمیسیون عمران

کرم پور نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی از عملکرد صدا و سیما نسبت به پوشش نادرست گزارش کمیسیون عمران انتقاد کرد.

به گزارش «نماینده»، "کوروش کرم پور حقیقی" در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۲۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی نسبت به عملکرد صدا و سیما درخصوص پوشش گزارش تخصصی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درمورد سانحه برخورد دو قطار گفت:صدا وسیما با تحریف کامل خبر و با وارونه نشان دادن گزارش کارشناسی کمیسیون عمران مجلس موجب وهن جایگاه مجلس شورای اسلامی شد.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی افزود:شاهد بودیم که در برخی بخش های مهم خبری صدا و سیما و حتی زیرنویس های شبکه خبر مطلبی عنوان شد که در گزارش قرائت شده توسط سخنگوی کمیسیون عمران وجود نداشت؛ همچنین بخش های مهمی که توسط سخنگو درصحن علنی مجلس قرائت شد؛ درهیچ کدام از بخش های خبری صدا و سیما و حتی خبرگزاری صدا و سیما مندرج و یا پخش نشد.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس به ویژه کمیسیون  عمران مجلس درپی حقیقت ماجرا و پیشگیری از تکرار بروز چنین حوادث تلخ و بیان شفاف مسائل است، ادامه داد: متاسفانه رسانه ملی در پی تشویش افکار عمومی و ماجراجویی با جریحه دارکردن احساسات مردم به ویژه خانواده های داغدار سانحه است؛ چرا در شرایطی که کشور نیازمند آرامش و هم افزایی است و مخصوصا در ایام هفته وحدت که نماد یکپارچگی و اتحاد است صدا و سیما با وارونه کردن حقیقت و موضع گیری های سیاسی فضای کشور را به سوی دو قطبی سوق می دهد.

کرم پور خطاب به رئیس مجلس گفت: از جنابعالی به عنوان رئیس خانه ملت تقاضا دارم که به فرمایش حضرت امام (ره) که مجلس در رأس امور است دفاع کرده و نگذارید با این بدعت ها اعتماد مردم از نمایندگان خودشان سلب شود.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین درمجلس شورای اسلامی در پایان توجه نمایندگان را به اعتراض نامه "آخوندی "نسبت به صدا و سیما جلب کرد.

نظر شما