شناسهٔ خبر: 131126 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

وزارت علوم احداث پارک علم و فناوری مازندران را سرعت ببخشد

ادیانی نماینده مردم قائمشهر،جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی خواستار تکمیل هرچه سریع تر پروژه پارک علم و فناوری مازندران از سوی وزارت علوم شد.

 به گزارش «نماینده»، سیدعلی ادیانی راد در نشست علنی نوبت عصر  امروز (دوشنبه ۲۹ آذر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت:از دولت می خواهیم که قانون مربوط به عدم استفاده از مسئولان بازنشسته را اجرایی کند.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه درمجلس شورای اسلامی افزود:همچنین توجه وزیر ورزش و جوانان را به تسریع در ساخت مجتمع ۵ هزار نفری فرهنگی ورزشی شهرستان جویبار و به مصوبه هیات وزیران در دولت دهم مبنی بر احداث مجتمع فرهنگی ورزشی در قائمشهر جلب نموده و خواهان تامین اعتبار مورد نیاز برای این پروژه های مهم ورزشی هستیم.

وی تصریح کرد:به وزیر بهداشت تذکر می دهم تا درمورد تجهیز لوازم پزشکی و تمهید مقدمات برای استقرار این تجهیزات و پیش بینی پزشکان متخصص برای بیمارستان های شهدای زیرآب، عزیزی جویبار و رفع نیازهای فوری مراکز درمانی"قائمشهر"، "جویبار"، سوادکوه"، "سوادکوه شمالی" و" سیمرغ" اقدام عاجل را معمول دارد.

ادیانی راد خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یادآور شد:آقای وزیر، درخصوص تخصیص اعتبار لازم به منظور تسریع در احداث پارک علم و فناوری استان مازندران که در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار در جویبار اختصاص یافته است، اقدام کنید.

نظر شما