شناسهٔ خبر: 130900 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حقوق ۲۱ میلیونی نمایندگان دروغ است

بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس با دروغ خواندن حقوق ۲۱ میلیونی نمایندگان مجلس و اینکه نمایندگان ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بیشتر نمی‌گیرند، گفت: نماینده‌ای که این موضوع را مطرح کرده خود به مراتب بیشتر از نمایندگان از دانشگاه حقوق می‌گیرد.

به گزارش «نماینده»، ‌ بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۲۴ آذر در صحن علنی مجلس و در تذکری شفاهی گفت: یکی از دوستان طی روزهای اخیر مواردی را درباره حقوق نمایندگان مبنی بر اینکه بین ۱۷ تا ۲۱ میلیون تومان حقوق می‌گیرند مطرح کردند.

وی با دروغ خواندن این موضوع و اینکه نمایندگان ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بیشتر نمی‌گیرند، اظهار داشت: کسی که این موضوع را مطرح کرده خود از دانشگاه حقوق می‌گیرد و حقوق هیأت علمی به مراتب از حقوق نمایندگان بیشتر است.

نعمتی گفت: پولی را هیأت رئیسه بابت اجاره دفاتر و نیروی همراه و بابت کسی که کارهای دفتر را انجام می‌دهد و هزینه‌های آب، برق و تلفن به نمایندگان می‌دهد و الان ما نمایندگان از حضرتعالی (لاریجانی) به عنوان رئیس مجلس درخواست‌مان این است که شما هیچ پولی به نمایندگان ندهید و صرفا ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حقوق بدهید و در عوض برایشان دفتر بگیرید و امکانات را مانند یک بخشدار و فرماندار برای‌شان فراهم کنید.

وی با اشاره به تمرکز رسانه‌ها از دیروز بعدازظهر روی این موضوع اظهار داشت: طرح ‌این مسائل باعث کسر شأن مجلس می‌شود و خیلی جالب است که خیلی افراد از دیروز که این مسئله مطرح شده به نمایندگان مراجعه می‌کنند و می‌گویند من مریض هستم. به من پول بدهید یا به نماینده پلدختر مراجعه کرده‌اند و گفته‌اند از آن حقوق ۲۱ میلیونی ۲ میلیون به من جهت کفن و دفن میتم بدهید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: خواهش دارم همه افراد اعم از قضات و دانشگاهیان که نماینده مجلس هستند فقط از مجلس حقوق بگیرند چون این‌ها از جاهای دیگر حقوق می‌گیرند که بسیار بیشتر از حقوق مجلس است اما ناسپاسی می‌کنند.

نظر شما