شناسهٔ خبر: 130872 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پیام تبریک نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه به سرلشکر سلیمانی

علی شیرازی حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی، نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در پیامی خطاب به سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده این نیرو پیروزی غرورآفرین رزمندگان جبهه مقاومت در حلب را به وی و ملت قهرمان ایران، سوریه و تمامی مسلمانان جهان تبریک گفت.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی، نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در پیامی به سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده این نیرو با  تبریک پیروزی غرورآفرین رزمندگان جبهه مقاومت در حلب به وی و ملت قهرمان ایران، سوریه و تمامی مسلمانان جهان خواستار برپایی نماز شکر در روز ولادت با سعادت پیامبر اعظم(صلی الله علیه وآله و سلم) شد.
متن پیام نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی

به رغم تلاش و حمایت گسترده جبهه استکبار از تروریست های تکفیری در سوریه، خداوند بزرگ در آستانه تولد پیامبر اعظم(صلی الله علیه وآله و سلم) بزرگ ترین عیدی را به جبهه مقاومت تقدیم کرد و حلب آزاد شد.

اینجانب این پیروزی بی بدیل را به امام خامنه ای عزیز، جنابعالی و تمامی مجاهدان جبهه نبرد با تروریست ها تبریک عرض می نمایم و به پاس شکرگذاری به درگاه الهی از مردم عزیز سوریه و ملت شریف ایران و تمامی مسلمانان جهان، خصوصاً خانواده های معظم شهیدان مدافع حرم می خواهم روز شنبه ۲۷ آذر مصادف با روز میلاد حضرت محمد(صلی الله علیه وآله و سلم) را به عنوان روز شکرگذاری از پروردگار عزیز تشکرنمایند و نماز شکر به پا دارند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
علی شیرازی
نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظر شما