شناسهٔ خبر: 130272 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: شوراآنلاین

چمران:

حق با پیرهادی است/حکیمی پور قول داد اشتباهش را جبران کند

مهدی چمران/2 رئیس شورای شهر تهران گفت:وقتی حکیمی پور اشتباهی را مرتکب شده چرا شورا باید عذرخواهی کند.

به گزارش «نماینده»، تداوم موضع گیری احمد حکیمی پور و محسن پیرهادی باعث شد تا جلسه ۳۰۸ شورای شهر تهران نیز از حواشی سریالی هفته های اخیر بی نصیب نماند.

 مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در واکنش به این اتفاقات گفت: بنده به عنوان رئیس شورا به هیچ وجه موافق این نیستم که وقت جلسات با این مسائل گرفته شود و در جلسه امروز هم اجازه ندادم که حواشی گذشته تکرار شود و وقت جلسه گرفته شود.

 رئیس شورای شهر تهران در خصوص اختلاف بین پیرهادی و حکیمی پور گفت:در این بحث حق با آقای پیرهادی است و خود آقای حکیمی پور بعد از مشخص شدن بحث املاک شهرداری در جلسه غیر علنی به من گفتند که کار اشتباهی صورت گرفت و خودم به شخصه از عهده تبعات این موضوع و جبران خدشه وارد شده به شورا بر می آیم که هنوز اتفاق نیفتاده است و هنوز منتظر هستیم ببینیم آقای حکیمی پور که قول داد اشتباهش را جبران کند چه اقدامی انجام می دهد.


چمران در خصوص این ادعای حکیمی پور که شورا باید بابت موضوع املاک عذرخواهی کند، گفت: واقعا تعجب می کنم. وقتی ایشان اشتباهی مرتکب شده چرا شورا عذرخواهی کند! بنده به عنوان ریاست شورا همچنان منتظر هستم تا ببینم آقای حکیمی پور طبق ادعای خودش چطور از عهده تبعات اشتباهش بر می آید!

نظر شما