شناسهٔ خبر: 130258 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مسئولین نسبت به سهل‌انگاری صورت گرفته در حادثه‌ قطارها پاسخگو باشند

زهرا ساعی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید نسبت به سهل‌انگاری صورت گرفته در برخورد دو قطار در سمنان پاسخگو باشند.

به گزارش «نماینده» زهرا ساعی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان تبریز از همان ابتدای سانحه برخورد ۲ قطار سمنان-مشهد و تبریز-مشهد در استان سمنان پیگیر این حادثه بودند، گفت: باید نسبت به سهل‌انگاری صورت گرفته در این موضوع پاسخ داده شود و اگر پاسخ‌ها قانع کننده نباشد و نیاز بدانیم سئوال از وزیر را در دستور کار داریم؛ درباره استیضاح و موارد مشابه نیز منتظر پاسخ مسئولین امر هستیم.

وی افزود: مردم مطمئن باشند که ما به هیچ وجه در استیفای حقوق آنها کوتاه نخواهیم آمد و حقوق آنها را پیگیری کرده و احقاق حق خواهیم کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: باید مسئولین نسبت به این حادثه پاسخگو باشند و من به عنوان نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه در ارتباط با این موضوع کوتاه نخواهم آمد و برای شناسایی افراد خاطی و افرادی که در این باره کوتاهی و سهل‌انگاری داشتند و مقصر بوده‌اند پیگیری‌های لازم را دارم.

نظر شما