شناسهٔ خبر: 130169 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تل‌آویو: خانه‌های عاملان حریق اخیر را به آتش خواهیم کشید

وزیر امنیت داخلی اسراییل 43 وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن تروریستی دانستن آتش‌سوزی اخیر از تلاش برای وضع قانون تشدید مجازات مسببان این حادثه و آتش زدن خانه‌های آنان خبر داد.

 به گزارش «نماینده»، «گلعاد آردان» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تهدید کرد منازل همه افرادی را که دخالت‌شان در آتش سوزی اخیر اثبات شود به آتش خواهد کشید.

به نوشته وبگاه خبری «سما» فلسطین، رسانه‌های عبری‌زبان به نقل از آردان نوشتند که او در حال اقدام برای وضع قانون تشدید مجازات کسانی  است که در آتش‌سوزی اخیر دخیل بوده‌اند.

پلیس رژیم‌صهیونیستی تاکنون ۳۵ نفر را در ارتباط با آتش‌سوزی دستگیر کرده که ۲۳ نفر از آنان همچنان بازداشت هستند.

به گفته آردان بیشتر دستگیرشدگان اهل کرانه باختری و صهیونیست بوده و فقط شمار اندکی از آنان عرب هستند.

بعضی از متهمان به خاطر تحریک دیگران در شبکه‌های اجتماعی بازداشت شده‌اند و تل آویو این نوع فعالیت‌ها را موضوعی کلیدی برای پیگیری مساله آتش‌سوزی تلقی کرده است.

آردان در باره اهمیت برخورد با فعالان شبکه‌های اجتماعی گفت: ما در برخورد با تروریسم از تجربه قبلی در قدس استفاده می‌کنیم که تحریک افراد در شبکه‌های اجتماعی آنها را برای انجام عملیات با اسلحه سرد برمی‌انگیخت.

در همین راستا «مری رگو» وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی نیز خواهان سلب تابعیت اسرائیلی از تمام کسانی شد که نقش‌شان در آتش سوزی‌های گسترده اخیر ثابت شود.

نظر شما