شناسهٔ خبر: 130056 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

در پرداخت یارانه مستقیم مطبوعات تجدید نظر می‌کنیم

صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم تا با همکاری خود اصحاب رسانه در پرداخت یارانه مستقیم مطبوعات تجدید نظر کنیم.

به گزارش «نماینده» سیدرضا امیری صالحی اظهار کرد: موضوع یارانه مطبوعات از دغدغه‌های جدی ما است که بر همین اساس نشستی را با اصحاب رسانه در دو مرحله انجام دادیم که قرار است در روزهای آینده نیز مسائل صنفی و اجتماعی فعالان این حوزه را با حضور صاحبان نشریات، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، حوزه نشر و پدیدآورندگان فراهم کنیم.

وی افزود: ما تاکنون دو جلسه را با فعالان این عرصه برگزار کردیم و دغدغه‌ها و نگرانی‌های اصحاب رسانه و مطبوعات را شنیدیم و تصمیم بر این است تا در حوزه پرداخت یارانه مستقیم به مطبوعات تجدیدنظر کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم تا با همکاری خود اصحاب رسانه در پرداخت یارانه مستقیم مطبوعات تجدید نظر کنیم.

امیری‌صالحی افزود: در این راستا و در تبیین سیاست‌های جدید حمایتی از این حوزه به مشارکت جدی فعالان این عرصه نیازمند هستیم تا فعالیت‌ها در حوزه مطبوعات، نشر و کتاب سامان پیدا کند.

وی یادآور شد: قطعا با توافق چندجانبه با فعالان این عرصه و جلسات مستمری که برگزار می‌کنیم با یک توافق جمعی سعی داریم تا فعالیت‌ها در این حوزه را سر و سامان دهیم.

نظر شما